طراحی فضای شهری در ضلع جنوب غربی راستگرد تقاطع شهید بابایی و بلوار شهبد بهشتی به پایان رسید

طراحی فضای شهری در ضلع جنوب غربی راستگرد تقاطع شهید بابایی و بلوار شهبد بهشتی به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ محمد اسماعیل حافظی افزود: امروزه فضای شهری کارکردهای اجتماعی فراوانی دارد و وجود فضاهای عمومی شهری، ضرورتی اساسی در برنامه های توسعه شهری هستند که امکان ایجاد تعاملات اجتماعی و مراودات شهروندی را فراهم می کند.

وی بیان کرد: طراحی فضای شهری در راستگرد تقاطع شهید بابایی و شهید بهشتی، به دلیل قرارگیری آن در مرکز شهر قزوین  از اهمیت بالایی برخوردار است.

حافظی گفت: از ویژگی های مهم این طرح  می توان به ایجاد فضای عمومی جهت مکث، استراحت، بحث و گفتگو، افزایش نظارت های اجتماعی، تامین امنیت و سلامت اجتماعی شهروندان و افزایش کیفیت بصری و زیباسازی اشاره کرد.

حافظی خاطرنشان کرد: طراحی صحیح و پیش بینی فعالیت های زنده و جذاب منجر به افزایش استفاده از فضای شهری، تقویت ارتباطات اجتماعی و افزایش حس تعلق افراد به محیط می شود و احساس مسئولیت آن ها را در بهره برداری از فضا تقویت می کند.

وی افزود: طرح نهایی پروژه  طراحی فضای شهری در ضلع جنوب غربی راستگرد تقاطع شهید بابایی و بلوار شهبد بهشتی، به همراه تمام جزئیات اجرایی، متره و برآورد، جهت بهره برداری به شهرداری منطقه دو ارسال شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات