سال گذشته ۱۳ هزار متر مربع فضای سبز در سطح منطقه یک سنندج احداث شد

سال گذشته ۱۳ هزار متر مربع فضای سبز در سطح منطقه یک سنندج احداث شد

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت : در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سطح سیما ومنظر سطح منطقه سال گذشته بیش از ۱۳ هزار متر مربع پارک درون محلی احداث شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر شهرداری منطقه یک در جمع خبرنگاران عملکرد سال گذشته این منطقه را تشریح نمود.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: این شهرداری در راستای رفاه حال ساکنان سطح منطقه ، مناسب سازی سیما و منظر شهری، بهبود کیفیت خدمات شهری، بهسازی معابر و مناسب سازی محیط شهری، تسهیل در عبور و مرور شهری  اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات سطح منطقه را صورت داده است.

مهندس آرش رخزادی بیان کرد: در راستای بهسازی معابر و محلات سال گذشته بالغ بر ۲۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع از سطح خیابانهاو محلات منطقه یک آسفالت و بهسازی شد.

وی بیان کرد: از دیگر فعالیتهای عمرانی این منطقه می توان به ۲ هزار و ۱۱۵ متر تخریب جدول، ۴ هزار و ۳۲۰ متر جدول گذاری، یک هزار و ۶۵۵ مترمربع احداث کانیوا و نهر، ۵۳۲ مترمربع ترمیم کف فرش و ۴ هزار و ۱۸۵ مترمربع اجرای کف فرش و سنگفرش پیاده رو اشاره کرد.

وی همچنین افزود: انجام ۱۶۵ متر هدایت آبهای سطحی و لوله گذاری، ۲۸۴ مترمکعب احداث دیوار حائل، پله گذاری ۱۸۰ مترمکعب، اصلاح هندسی و تعریض خیابان ۲ هزار و ۱۱۰ مترمربع، بتن ریزی یک هزار و ۲۷۴ مترمربع، ساخت و بازسازی دریچه و شبکه های فلزی ۹۳ مترطول، نرده گذاری یک هزار و ۲۱ مترمربع از دیگر فعالیتهای عمرانی این منطقه در سال گذشته بوده است.

رخزادی  افزود: در راستای توسعه سرانه فضای سبز، افزایش نشاط و شادابی و همچنین ارتقاء سطح سیما ومنظر سطح منطقه بیش از۱۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای سبز  در سال گذشته احداث شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه شهرسازی نیز یک هزار و ۴۶۴ گواهی و ۲۵۴ مورد پروانه صادر شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات