راه اندازی دو دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولان

راه اندازی دو دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولان

طی مراسمی در محل مرکز توانمند سازی معلولین ضایعه نخاعی پویای کرمان و با حضور شهردار کرمان و نمایندگان جامعه معلولین، ۲ دستگاه اتوبوس ویژه جانبازان و معلولین راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،شهردار کرمان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه یک دستگاه اتوبوس از قبل ویژه جانبازان و معلولین مناسب سازی شده بود،گفت:در سال گذشته نیز ۲ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شد که یکی از این اتوبوس ها به جانبازان معزز و معلولین در موارد خاص و به درخواست سازمان ها و نهادهای خدمات رسان،سرویس دهی می کند و یک دستگاه نیز در خط شماره یک(مسیر میدان آزادی تا میدان شهداء) به این قشرخدمات رسانی می کند.

سید مهران عالم زاده با بیان اینکه مناسب سازی این اتوبوس ها هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال در بر داشته است،افزود: باید هر سال طبق استانداردهای حمل و نقل،تعدادی اتوبوس مناسب سازی شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت مناسب سازی معابر جهت استفاده جانبازان و معلولین،تصریح کرد:در این خصوص مناسب سازی معابر شهری در برنامه کاری شهرداری قرار دارد و با جدیت در چهار منطقه شهری درحال پیگیری است.

عالم زاده خاطر نشان کرد:سعی بر این است که بر اساس اولویت و نیاز،پارک ها و میادین شهری در چهار منطقه مورد مناسب سازی قرار گیرند.

گفتنی است شهردار کرمان ضمن بازدید از مرکز ضایعه نخاعی پویای کرمان،در جریان مسایل و مشکلات این مرکز قرار گرفت و در خصوص رفع این مشکلات قول مساعد داد.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AAUUVV.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات