اولویت برنامه های شهرداری رفع دغدغه های و خواسته های شهروندان است

اولویت برنامه های شهرداری رفع دغدغه های و خواسته های شهروندان است

مهندس شفیعی در همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال ۹۷، که در فرهنگسرای شهر و با حضور دکتر کریمی و مهندس مقدسی نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، سورانه رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، سردار کریمی فرمانده سپاه روح اله استان، فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسوولین استانی و شهری، برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمات و تلاش های صادقانه شهرداری در راستای خدمت به جامعه هدف و عموم مردم است، گفت: اولویت برنامه ها و فعالیت های شهرداری رفع دغدغه ها و خواسته های شهروندان است.
مهندس شفیعی تهیه منشور فرهنگی را از جمله برنامه های در دست اجرای شهرداری اراک بیان کرد و گفت: امید است این منشور با تایید از سوی شورای اسلامی شهر اراک، بتواند به عنوان فصل الخطاب برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهر اراک قرار گیرد.
وی همچنین با بیان اینکه شهرداری اراک فرش کف جامعه و فرش کف خدمت به عموم مردم است، اظهار داشت: شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی، نزدیک به ۳۰۰ نوع فعالیت و خدمت را به مردم ارایه می دهد که در سال رونق تولید، امید است با همت و تلاش همه همکاران شهرداری، سال رونق خدمت را هم داشته باشیم.
شهردار اراک با تاکید بر اینکه مسایل فرهنگی و اجتماعی بنیاد اصلی هر جامعه ای است و هر چند شهرداری در این حوزه مسولیت قانونی ندارد بلکه مسولیت اجتماعی برعهده دارد،خاطرنشان کرد: فعالیت های شهرداری منطبق بر درخواست ها و نیازهای شهروندان پایه گذاری شده است .
مهندس شفیعی اجرای فعالیت های جاری شهرداری در زمینه پروژه های شهری و ارزیابی فنی و مالی و زیست محیطی و... را در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی مردم برشمرد و خاطرنشان ساخت: ارزیابی فرهنگی و اجتماعی تمامی فعالیت های شهرداری اعم از خدمات توسعه ای و زیرساخت ها، تاثیر بسزایی در مسایل فرهنگی و اجتماعی شهرداری دارد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات