پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

مهندس شفیعی طی پیامی،فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دلاورمردان غیور این عرصه خطیر تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹ فروردین ماه به پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌ آفرینان و دلیرمردان و جان برکفانی که در روزهای دشوار حماسه و خون، یادمان ارجمند از رشادت و ایثار را بر کتاب قطور شرف این مرز و بوم حک کردند، در تقویم کشور به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین شده است.
ملت شریف ایران تلاش های بی وقفه مردان غیور ارتش در صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، سال های دفاع مقدس، حفاظت و تامین امنیت در مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی، دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حرم شریف حضرت زینب(س)، عملیات های امداد رسانی و مردم یاری در حوادث طبیعی و سازندگی مناطق محروم را در حافظه تاریخی خود ثبت کرده و هرگز این مجاهدت ها را فراموش نخواهند کرد.
اینجانب با تقدیم احترام خالصانه به مقام والای شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن، به ویژه شهدای ارتش، این مناسبت فرخنده و عظیم را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران ، رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی و ملت شهید پرور و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه استان مرکزی و شهر اراک تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را در استمرار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، از خداوند منان مسئلت دارم.
محمد کریم شفیعی
شهردار اراک

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات