برخورد انضباطی با رانندگانی که نرخ مصوب کرایه تاکسی را رعایت نمی کنند

برخورد انضباطی با رانندگانی که نرخ مصوب کرایه تاکسی را رعایت نمی کنند

حجت اله مرادی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از برخورد با۱۰۰ راننده متخلف، طی فروردین ماه خبر داد و اظهار داشت: با رانندگانی که نرخ مصوب کرایه تاکسی را رعایت نمی کردند توسط سازمان برخورد شد.
وی در ادامه گفت: از تخلفات دیگری که رانندگان مرتکب شدند، واگذاری تاکسی خود به افراد غیر و همچنین نقل و انتقال غیرمجاز بوده،که تعداد ۴۰ راننده متخلف شناسایی و با آنها برخورد شد و همچنین تعداد ۳ دستگاه تاکسی به دلیل نقل و انتقال غیرمجاز در ماه جاری به پارکینگ منتقل شده‌اند.
وی در خصوص نحوه برخورد با رانندگان تاکسی عنوان کرد: در بحث عدم رعایت نرخ مصوب، رانندگان خاطی توسط بازرسان مناطق سه گانه به واحد بازرسی سازمان ارجاع داده خواهند شد که پس از احراز تخلف توسط سازمان برای آنها جرایمی در نظر گرفته می شود و همچنین در رابطه با تخلف واگذاری تاکسی به افراد غیر، علاوه بر پرداخت جریمه از رانندگان ، تعهد کتبی گرفته شده و در پرونده کاری آنها نیز درج خواهد شد.
مرادی اضافه کرد: از تخلفات دیگری که توسط برخی رانندگان تاکسی انجام شده است، خوانا نبودن کدشناسایی و همچنین آرم و علایم سازمانی تاکسی‌ها بوده است که علاوه بر تذکر، تعهداتی از رانندگان گرفته شد و در صورتی که این تخلف به جهت سوء استفاده بود علاوه بر جریمه و تعهد در خصوص این اقدام در پرونده کاری نیز درج خواهد شد.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در پایان گفت: بازرسان این سازمان به صورت روزانه از خطوط تاکسیرانی بازدید نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان قطعا برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد و از شهروندان درخواست داریم ما را در این امر یاری نمایند .

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات