اجرای عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر منطقه دو اراک

اجرای عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر منطقه دو اراک

در راستای تامین رفاه آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان، عملیات لکه گیری و آسفالت معابر، در سطح منطقه دو اراک به اجرا درآمده است.
زندیه وکیلی شهردار منطقه دو اراک با ذکر این خبر افزود: با هدف تسهیل در فرآیند عبور و مرور، تاکنون حدود ۱۲۰ تن آسفالت جهت اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت معابر در خیابان های امام موسی صدر کوچه فخر زاده، شیخ مفید، بهاران، شهید بهشتی، زیر پل شریعتی_ روبروی ساختمان موج، خیابان میرزای شیرازی، انتهای شکرایی_ کوچه دستجردی و همچنین خیابان شریعتی و شهید رجایی توزیع و پخش شده است.
وی در ادامه افزود: آسفالت و بهسازی معابر اصلی شهر به عنوان یک اولویت در دستور کار شهرداری قرار دارد.
ایشان همچنین اظهار داشت: آسفالت مناسب خیابان ها و معابر شهر از خواسته های به حق شهروندان است، اما بعضی اوقات، معابر به دلیل حفاری دستگاه های مختلف دچار آسیب می شوند، در همین راستا شهرداری موظف است در خصوص بهسازی این معابر اقدام نماید که منطقه دو اهتمام ویژه ای نسبت به تحقق این مهم دارد.
شهردار منطقه دو اراک در پایان افزود: تمامی خیابان‌ها و معابر سطح منطقه دو که نیاز به ترمیم و لکه گیری آسفالت دارند، پس از شناسایی و اولویت بندی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت آن توسط نیروهای اجرایی این منطقه انجام می‌شود

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات