انفجار و آتش سوزی در منزل...

انفجار و آتش سوزی در منزل...

انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی واقع در بلوار شهید دشتی، آتش نشانان ایستگاه شماره دو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد را به محل حادثه کشاند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی واقع در بلوار شهید دشتی، خیابان محمد رضا دشتی محله پایین رحمت آباد، آتش نشانان ایستگاه شماره دو سازمان را به محل حادثه کشاند.

محمدرضا رحیمی معاون عملیات سازمان در مورد این حادثه گفت: رخداد این حادثه راس ساعت ۱۱:۵۷ روز چهار شنبه بیست و هشتم فروردین ماه به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی بلافاصله دو دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه مذکور به محل مورد نظر اعزام می نماید.

وی افزود: اولین گروه از آتش نشانان کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند و با صحنه ای مواجه شدند که به علت نامعلومی انفجار ایجاد شده و متعاقب آن منزل دچار آتش سوزی می شود که در این لحظه امدادگران آتش نشانی همزمان با ایمن سازی و قطع جریان برق و گاز منزل، خیلی سریع و با استفاده از تجهیزات انفرادی به داخل ساختمان رفته و عملیات اطفای حریق و جستجو و امداد و نجات را آغاز نمودند که خوشبختانه کسی داخل منزل نبوده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به این که در این حادثه خساراتی به نازک کاری ساختمان وارد شده است، گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن حریق را مهار و بعد از اجرای عملیات جداسازی و خنک کردن منزل را تحویل مالک داده و به ایستگاه خود مراجعت نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات