نجات لایروب در عمق چهل متری...

نجات لایروب در عمق چهل متری...

با تلاش نیروهای عملیاتی ایستگاه های شماره هفت و پنج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد یک نفر لایروب در عمق چهل متری قنات نجات یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، در پی اطلاع رسانی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مسمومیت یک نفر ناظر لایروبی در عمق چهل متری قنات، ستاد فرماندهی آتش نشانی یزد ساعت ۱۱:۲۸ روز چهار شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، زنگ ایستگاه های شماره هفت و پنج را به صدا درآورد و نیروهای امدادی را با سه دستگاه خودروی عملیاتی روانه محل حادثه واقع در بلوار مدرس خیابان سنتو نبش چهارراه پائیزان نمود.

محمدرضا رحیمی معاون عملیات سازمان که از ابتدا در محل حادثه حضور داشت گفت: بنابر اظهارات مقنی، یک نفر ناظر به نام سیدرضا – ی چهل و سه ساله در حال بازدید از محل لایروبی قنات بوده است که به علت استنشاق رطوبت چاه دچار مصمومیت می شود و این حادثه رخ می دهد.

وی افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، نیروهای عملیاتی بی درنگ با لوازم و تجهیزات لازم، خود را به محل حادثه رسانده و در یک عملیات خیلی حساس ضمن استفاده از تجهیزات خاص، وی را که تقریباً بیهوش بود به سطح زمین منتقل و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل نمودند و به ماموریت خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات