دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان با همکاران مدیریت آبفار گرگان

دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان با همکاران مدیریت آبفار گرگان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با همکاران مدیریت آبفار گرگان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان این دیدار به منظور تبریک سال نو و قدردانی از زحمات همکاران مدیریت آبفار گرگان در حادثه سیل استان انجام شد.

بهزاد هرمزی در این دیدار توجه به نیروی انسانی را یک اصل دانست و گفت: سرمایه‌های انسانی از مهم‌ترین عوامل بهره‌وری در یک سازمان به شمار می‌رود.

وی با بیان این نکته که بهره‌وری بالاترین اهمیت را در سازمان‌ها دارد، افزود: نتیجه توجه به این رویکرد، بر عملکرد سازمان‌ها و حتی جامعه اثرگذار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اضافه کرد: اگر به نیروی انسانی توجه شود اما به بالندگی و توانمندی کارکنان توجه نشود و از ظرفیت و پتانسیل آنها در راستای رسیدن به اهداف سازمانی استفاده نشود بی فایده است.

وی بی توجهی به نیروی توانمند را بی اعتنایی به سرمایه انسانی اعلام کرد و افزود: در چنین شرایطی، این نیرو مصداق سرمایه راکدی است که روز به روز از ارزش آن کاسته می شود.

هرمزی ضمن اظهار خرسندی از توانمندی کارکنان مدیریت آبفار گرگان، گفت: خوشبختانه نیروهای توانمند این اداره با بروز توانمندی های خود در دوره های بحران و شرایط خاص نشان دادند که قابل افتخار هستند.

وی در خاتمه تاکید کرد: انتظارم این است برای سال جدید، تک تک کارکنان برنامه کاری خود را تدارک دیده باشند؛ این موضوع نه به عنوان یک انتظار صرف نیست بلکه یک تکلیف اداری محسوب می شود.

در خاتمه مدیر امور آبفار شهرستان گرگان از زحمات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تقدیر کرد و سپس هریک از همکاران به بیان نظرات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات