شهرداری در مورد هزینه‌های تونل توحید پاسخگو نیست

شهرداری در مورد هزینه‌های تونل توحید پاسخگو نیست

www.BanaNews.irعضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: هزینه های تونل توحید جزء سوالات اساسی شورای شهر تهران است که هنوز شهرداری در این زمینه پاسخی به ما نداده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پروین احمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهرداری هنوز درباره مشکلات ایجاد شده در تونل توحید وهزینه های ساخت این تونل هیچ گزارش روشنی به شورا ارائه نداده گفت: در طول این مدت ارقام مختلفی از زبان مسوولان شهری شنیده شده است که این خود نیز جای سوال دارد و شهرداری موظف است در این زمینه با اسناد رسمی به شورای شهر پاسخ دهد.

حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران شورا نیز در این رابطه به مهر گفت: از نظر شورا مساله مالی تونل نیز با ابهام مواجه است زیرا این پروژه بدون مناقصه با مبلغ ۱۴۸ میلیارد تومان واگذار شد. اما شنیده می شود که قیمت تمام شده آن به ۶۴۰ میلیارد تومان رسیده است. بر اساس چه ضابطه ای یکباره هزینه تمام شده تونل چندین برابر می شود.

وی با بیان این که امنیت این تونل قطعا با ابهام مواجه است گفت: آلودگی هوای تونل توحید از مشکلات دیگر آن است که در هر ساعتی از شبانه روز از آنجا عبور کنیم متوجه این آلودگی خواهیم شد.

 

 

 

 

    نظرات