احداث کانال هدایت آب های سطحی / اجرای پروژه های عمرانی در جهت روان سازی ترافیک

احداث کانال هدایت آب های سطحی / اجرای پروژه های عمرانی در جهت روان سازی ترافیک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک در گفت و گویی ضمن اشاره به پروژه های این منطقه در سال ۹۷ ، اظهار داشت: در راستای سهولت عبور ومرور شهروندان ، آسفالت بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از خیابان های این منطقه در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

وی افزود:احداث  ۷۵۴۷ مترطول کانال در جهت رفاه حال شهروندان از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک در سال گذشته بوده و در بارندگی های اخیرنقش موثری برای هدایت و جمع آوری آب های سطحی داشته است.

احمدی فولادی احداث ۴۰۲۵ متر طول جدول را در معابر منطقه یک شهری از دیگر فعالیت های شهرداری این منطقه در سال ۹۷ عنوان کرد و ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان ۳۶۱۷ متر طول نیز دیوارکشی زمین های بدون حصار منطقه انجام شده است.

شهردارمنطقه یک اجرای پروژه های عمرانی در راستای سلامت شهر ؛ سلامت شهروندان را از رویکرد های مجموعه شهرداری این منطقه دانست و گفت: بر این اساس بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع پیاده رو سازی در معابر سطح منطقه و در جهت رفاه حال شهروندان در سال گذشته اجرایی شده است.

احمدی فولادی احداث تونل شهید علمدار را مهمترین و بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری در سال ۹۷ عنوان کرد و اظهار داشت: روان سازی ترافیک ، سهولت عبور ومرور شهروندان از اولویت های شهرداری منطقه یک بوده و در این راستا با تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری ساری و سازمان های تابعه و نیز حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تونل شهید سید مصطفی علمدار در میدان هلال احمر به بهره برداری رسید.

وی به ارائه خدمات شهری در منطقه یک شهری و مناطق الحاقی به آن اشاره کرده و افزود: رفت و روب خیابان ها ، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، جلوگیری از سد معبر نیز از دیگر خدماتی بوده که به شهروندان بصورت مستمر ارائه شده است.

این مسئول ادامه داد: فضاسازی شهری در مناسب های مذهبی و ملی ، نصب المان ، ساماندهی بیلبوردهای تبلیغاتی از دیگر فعالیت هایی بوده که در سال گذشته اجرایی شده است.

شهردار منطقه یک در پایان با قدردانی از همراهی و مشارکت شهروندان در پروژه های عمرانی ،خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای اجرای پروژه های جدید در حوزه منطقه یک شهری در دستور کار قرار گرفته و در زمانبندی مشخص شده عملیاتی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات