پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج)

پیام تبریک شهردار اراک به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج)

مهندس شفیعی شهردار اراک طی پیامی، پانزدهم شعبان المعظم، سالروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مردم شریف و ولایتمدار سراسر ایران اسلامی به ویژه شهر اراک و سربازان گمنام آن حضرت، تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است
بسم الله الرحمن الرحیم
نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان است، امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است. این ایام که به هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است. حافظ دو نعمت بزرگ امنیت و سلامتی که قطعا" نبود هر کدام مسائل و مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.
امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصا "سربازان گمنام امام زمان(عج" ) است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.
بدینوسیله، فرارسیدن فرخنده میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم، (ارواحنا له الفداه) که به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت، به ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهر اراک و سربازان گمنام امام زمان (عج) که بی شک در تامین امنیت و آرامش ایران اسلامی سهم بسزایی دارند و همواره با درایت و هوشمندی، از آرمان های والای نظام و انقلاب دفاع می کنند تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر غیبت ایشان با پیروی از منویات نائب برحقش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را برای همگان، مسئلت می نمایم.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات