تبدیل ۱۰ هزار متر شبکه فشار ضعیف سیمی شهرستان شاهرود به کابل خودنگهدار

تبدیل ۱۰ هزار متر شبکه فشار ضعیف سیمی شهرستان شاهرود به کابل خودنگهدار

در سال جاری انجام می شود؛

تبدیل ۱۰ هزار متر شبکه فشار ضعیف سیمی شهرستان شاهرود به کابل خودنگهدار

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: در راستای پروژه کاهش تلفات ،۱۰ هزارمتر شبکه فشار ضعیف سیمی برخی نقاط این شهرستان ، به کابل خودنگهدار تبدیل می شود.

جمال فرخ زاده بیان داشت: احداث هفت دستگاه پست هوائی ، ارتباط فیدر ولیعصر(عج) و توحید حدفاصل بلوار شهید مطهری تا پست زمینی ساحلی، اجرای شبکه فشار متوسط زمینی جهت رینگ پست های آزادگان ، عصمتیه و آموزش و پرورش، کابل کشی زمینی حد فاصل پست زمینی خلیج فارس تا پست زمین مرکزی ، برقراری فیدر جدید خاوران و احداث روشنائی معابر بلوارهای خاوران و شهید مدرس ، به عنوان برنامه های پیش بینی شده این مدیریت برای سال ۹۸ به شمار می روند.

وی با بیان این که ۲۰ هزار و ۲۶۲ متر شبکه های توزیع برق در سال قبل احداث گردیده بیان داشت: ۲۷ ایسنگاه هوائی به ظرفیت دو هزار و ۵۶۰ کیلوولت آمپر نصب و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به این که طرح بهسازی ۲۰ هزار و ۱۰۴ متر شبکه های توزیع برق این شهرستان به انجام رسیده اضافه کرد: عملیات احداث هشت هزار و ۳۹۶ متر کابل خودنگهدار ، به عنوان دیگر اقدام انجام شده در سال گذشته می باشد.

فرخ زاده با اعلام این که برای توسعه روشنائی معابر سطح شهرستان، چهار هزار و ۵۵۸ متر شبکه روشنائی معابر دایر شده تصریح کرد: نصب۵۲۰ سرچراغ جدید نیز از دیگر فعالیت های انجام شده محسوب می شود.

وی با عنوان این که ۷۸۴ پروژه عمرانی برق رسانی در سال قبل به اجرا درآمده یادآور شد: برای بهره برداری از این تعداد پروژه ، مبلغ ۷۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال سرمایه گذاری گردیده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات