عامل خزانه دار شهرستانهای اشکذر،تفت وبافق معرفی شدند

عامل خزانه دار شهرستانهای اشکذر،تفت وبافق معرفی شدند

طی حکمی از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد عامل خزانه دار شهرستانهای اشکذر،تفت وبافق معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد،دکتر مهدی سالاری درمراسم معارفه عاملان خزانه دار این شهرستانها براطلاع رسانی عملکرد دفاتر درسال ۹۷ به تفکیک متراژ طراحی،نظارت،تفکیک ساختمانها و گاز تاکید کرد تا با فرآیندهای واضح و شفاف کاری، نقطه ابهامی درعملکرد شهرستانها نباشد.
وی تصریح کرد:ازمسوولین دفاتر نمایندگی انتظار می رود با فرمانداری ، شهرداری و سایرادارات مرتبط شهرستان تعامل خوبی داشته باشند تا یک فضای متفاوت تر از دوره های گذشته ایجاد نمایند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد خواستار بهبود ساختمان اداری دفاتر نمایندگی واهمیت و ترویج دوره های آموزشی برای اعضاء شد وافزود:در دفاتر نمایندگی شهرستانها ساختمان اداری درشان نظام مهندسی خریداری یا احداث شود وبا توجه به اعتبار خوبی که در بخش آموزش سازمان اختصاص یافته اعضای دفاتر نمایندگی هم از این فرصت استفاده کنند.
دکتر سالاری با تاکید برفعال شدن بخش رفاهی و افزایش اعضای دفاتر نمایندگی گفت:در شهرستانها مهندسین با تجربه وخوبی هستند که هنوز به عضویت سازمان درنیامده اند از مدیران دفاتر انتظار می رود در این زمینه تلاش نمایند.
وی با اشاره به اهمیت دفاتر نمایندگی شهرستانها در مرکز استان افزود:در راستای پیشرفت دفاتر نمایندگی از مدیران و ظرفیت استان هم درشهرستانها استفاده شود تا دفاتر عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.
در این مراسم مدیران هرشهرستان به صورت مجزا با دکتر سالاری دیدار ومشکلات خود را مطرح نمودند که در این راستا راهکارهای لازم جهت بهبود وتوسعه دفاتر نمایندگی به مدیران ارائه گردید.
در این مراسم مهندس سید مهدی میرباقری به عنوان عامل خزانه دار اشکذر،دکترسید مهدی اعرابی عامل خزانه دار تفت و مهندس داود پورامینی به عنوان عامل خزانه دار بافق معرفی شدند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات