جمالی نژاد: توجه های پیشگیرانه نسبت به بارندگی‌های ابتدای اردیبهشت ضروری است

جمالی نژاد: توجه های پیشگیرانه نسبت به بارندگی‌های ابتدای اردیبهشت ضروری است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با یادآوری آغاز موج جدید بارش ها بر ضرورت توجه های پیشگیرانه نسبت به بارندگی های ابتدای اردیبهشت ماه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مهدی جمالی نژاد با اشاره به آغاز موج جدید بارش ها در برخی مناطق کشور به ویژه مناطق شمالی و غربی کشور تا ۶ اردیبهشت گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته این بارش ها می تواند در ارتفاعات به صورت برف بوده و باعث ایجاد کاهش دمای هوا تا منفی ۴ درجه شود که ضرورت دارد نسبت به حفاظت از محصولات کشاورزی و زراعی تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه کاهش دمای هوا و بارش برف و باران می تواند منجر به ایجاد یخبندان در سطح جادهها شود تصریح کرد: هموطنان حتی الامکان از سفرهای غیر ضرور در استان های شمالی و غربی پرهیز کنند و اجازه دهند مسیرهای مواصلاتی به مناطق سیلزده حتی الامکان برای تردد عوامل امدادی، بازسازی و نوسازی بدون مشکل باشد.

دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده همچنین از دستگاههای اجرایی در بازسازی مناطق سیل زده خواست تا با درنظر گرفتن پیش بینی های هواشناسی در مناطق مذکور نسبت به مراقبت از عدم آسیب رسیدن به مصالح و پیشگیری و مقاوم سازی واحدهای در دست مرمت و احداث دقت لازم را اعمال نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات