اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در منطقه یک

اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از اجرای ۶۰ پروژه عمرانی در این منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: بودجه عمرانی منطقه یک امسال با ۱۶ درصد افزایش، ۵۵ درصد سهم بودجه منطقه را شامل می‌شود.

مهین شکرانی اظهار کرد: بودجه ناخالص عمرانی منطقه یک شهرداری اصفهان سال گذشته ۴۴ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بود که امسال به عدد ۵۱ میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان رسیده و ۱۶ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص عمرانی سال جدید در منطقه یک شهرداری اصفهان، تصریح کرد: احداث خیابان اردیبهشت حد فاصل طالقانی تا میرداماد در دستور کار قرار گرفته و اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال پارکینگ زیرسطحی خیابان اردیبهشت تکمیل خواهد شد، افزود: احداث این پارکینگ در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی خیابان طالقانی صورت می‌گیرد.

وی از پیشرفت ۷۵ درصدی احداث پارکینگ اردیبهشت خبر داد و گفت: این پارکینگ سه هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد و تعداد ۱۰۵ خودرو را در خود جای خواهد داد.

شکرانی احداث مسیر سامانه اتوبوس تندرو از میدان جمهوری اسلامی تا پل فلزی، احداث مسیر ویژه اتوبوس از چهارراه تختی تا صمدیه، همچنین سامانه تندرو خیابان‌های منتهی به چهارباغ عباسی (شیخ بهایی، عباس آبادو...) را از دیگر پروژه‌های سال جاری منطقه یک برشمرد.

وی با بیان اینکه برای توسعه انتقال کلکتور شرقی- غربی مبلغ ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کف‌سازی محور بیدآباد حدفاصل بازار علی قلی آقا تا خیابان مسجد سید، تکمیل مرمت خانه روغنی و احیاء بازار رحیم خان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان اظهارکرد: روکش و ترمیم آسفالت معابر فرعی و اصلی، ساماندهی پل ابوذر، پیاده‌روسازی حاشیه زاینده رود حدفاصل پل مارنان تا پل فلزی، نوسازی پیاده رو خیابان شهید مطهری، احداث پارک محلی شاداب، ساماندهی مادی نیاصرم، تملک و احداث پارک محلی جوزدان، تملک مجموعه فرهنگی شهید بهشتی، تملک و احداث ساختمان اداری منطقه، پیاده رو سازی چهارباغ پایین حد فاصل کوچه بحرینی تا میدان شهدا و احداث رینگ دوچرخه از دیگر پروژه‌های منطقه یک در سال جاری است.

وی ادامه داد: روکش لایه دوم خیابان‌های ظهیرالاسلام و خلجا نیز اردیبهشت ماه امسال انجام می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات