نمایشگاه عکس «شهر مهربانی» برپا شده است

نمایشگاه عکس «شهر مهربانی» برپا شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: نمایشگاه عکس «شهر مهربانی» با موضوع جلوه هایی از یاری رسانی به شهروندان و مسافران سیل زده  در حادثه سیل دروازه قرآن و محله سعدی به نمایش عمومی گذاشته شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا دهقانی ضمن اعلام این خبر گفت: در حادثه تلخ سیل شیراز شاهد صحنه هایی زیبا از همدلی و مهربانی مردم شیراز بودیم که این مهربانی در قاب تصویر عکاسان ثبت شده است و هدف از برگزاری نمایشگاه «شهر مهربانی» نیز پاسداشت روحیه مردم داری، یاریگری، مهربانی و ترویج این ویژگی نیک است.
وی اضافه کرد: در نمایشگاه «شهر مهربانی» تعداد ۵۰ عکس تولید شده توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و روابط عمومی حوزه های مختلف شهرداری شیراز و عکاسان خبری در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عکس «شهر مهربانی» در ایستگاه قطارشهری امام حسین (ع) با استقبال شهروندان روبرو شد، اضافه کرد: این نمایشگاه هم اکنون در ایستگاه قطار شهری «نمازی» برپاست و پس از آن طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سایر مکان هایی عمومی همچون ایستگاه قطار شهری «میرزای شیرازی» به نمایش در خواهد آمد.
دهقانی ضمن یادآوری جلوه هایی از ایثار، هدلی و مهربانی مردم شیراز در حادثه سیل دروازه قرآن و محله سعدی گفت: پس از این حوادث تلخ شاهد صحنه هایی از خدمت رسانی شبانه روزی نیروهای شهرداری، سایر دستگاه های اجرایی و همیاری شهروندان بودیم که گوشه ای از این فعالیت ها در نمایشگاه «شهر مهربانی» به تصویر کشیده شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات