نصب المان  و چاپ تصاویر مفاخر و مشاهیر کرد  به مناسبت "روز سنه " در سطح شهر سنندج

نصب المان و چاپ تصاویر مفاخر و مشاهیر کرد به مناسبت "روز سنه " در سطح شهر سنندج

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از چاپ تصاویر و نصب المان مفاخر و مشاهیر کرد به مناسبت روز سنه خبر داد و گفت: به منظور هویت بخشیدن به محیط شهری و زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره مفاخر و مشاهیر شهر سنندج کلیه سازه های تبلیغاتی سطح شهر به تصاویر مشاهیر کرد سنندجی آراسته می شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران گفت: فضاسازی محیطی سطح شهر به مناسبت روز سنه انجام خواهد شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزنده در راستای احیای آداب فرهنگ وهنر این دیار گنجاندن روزی در تقویم بنام روز سنه بود.

مهندس شرمین شریفی بیان کرد: پس از تایید ۶ اردیبهشت بنام روز سنه جلسات مختلفی در راستای برگزاری این مناسبت مهم فرهنگی صورت گرفته است.

وی گفت: این سازمان در راستای رسالت کاری خود در جهت فضا سازی محیطی سطح شهر تمهیدات لازم را صورت داده است.

وی از نصب المان و چاپ تصاویر مفاخر ومشاهیر کرد به مناسبت روز سنه خبر داد و گفت: به منظور هویت بخشیدن به محیط شهری و زنده نگه داشتن نام، یاد و خاطره  مفاخر  ومشاهیر  تصاویر  آنها چاپ و بر روی کلیه سازه های تبلیغاتی سطح شهر نصب خواهد شد.

مهندس شریفی اعلام کرد: این سازمان به مناسبت روز سنه علاوه بر فضا سازی محیطی سطح شهراقدام  به  آماده سازی ۴ المان نموده که بزودی در معابر سطح شهر نصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای فضا سازی محیطی سطح شهر علاوه بر تصاویر مفاخر و مشاهیر کرد، تصاویر تمامی ساختمان های باارزش دارای معماری قدیمی و طبیعت چشم نواز و نشانه های طبیعی و همچنین عکس های قدیمی شهر سنندج نیزچاپ و بر روی سازه های تبلیغاتی سطح شهر  نصب می شود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری نمود: با فضا سازی محیطی و مناسب سطح شهر ضمن معرفی مفاخر ومشاهیر به نسل های جوان تربتوانیم فضای سطح شهر  برای بر گزاری مراسمات فرهنگی وهنری  این رویداد مهم مهیا و آماده کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات