زنگ زمین پاک در مدرسه شایستگان توسط شهردار کرمان به صدا درآمد

زنگ زمین پاک در مدرسه شایستگان توسط شهردار کرمان به صدا درآمد

صبح امروز طی مراسمی با حضور شهردار کرمان، معاون خدمات شهری شهردار، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری و مدیرکل محیط زیست استان کرمان، زنگ زمین پاک در مدرسه دخترانه شایستگان شهر کرمان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در شهرداری، در هفته‌ی زمین پاک، برنامه‌های متنوعی توسط حوزه فرهنگی و سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان برگزار می شود، گفت: حفاظت از محیط زیست باید در جامعه فرهنگسازی و نهادینه شود.

سید مهران عالم زاده در ادامه به شعار این هفته مبنی بر«حفاظت از گونه‌های زیستی، نه دوباره به زباله و پلاستیک» اشاره کرد و افزود: محیط زیست میراثی ارزشمند برای نسل های آینده است و باید در حفاظت و صیانت از آن کوشا باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست تصریح کرد: حفظ محیط زیست باید به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و این امر نیازمند توجه بیشتر و جدی تر همه افراد به این امر مهم است و در این مسیر باید آموزش شهروندی و فرهنگسازی را در راس کار قرار داد.

مدیرکل محیط زیست نیز در این مراسم ضمن اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست یکی از مسایل مهم و اساسی جوامع محسوب می شود، بر همکاری بیشتر در توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست تاکید کرد.

شاکری از دانش آموزان خواست تا در طرح محیط یار عضو شوند و در حفظ محیط زیست، اداره محیط زیست و شهرداری را یاری کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم که با اجرای گروه نمایشی موزیکال سازمان مدیریت پسماند همراه بود، دانش آموزان عضو طرح «محیط یار» شدند.

مریم ایرانمنش

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید zangmohitzist.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید zangmohitzist۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید zangmohitzist۳.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات