قدردانی مدیرکل محیط زیست از همراهی شهردار کرمان در حفظ محیط زیست

قدردانی مدیرکل محیط زیست از همراهی شهردار کرمان در حفظ محیط زیست

یاری و فعالیت سمن ها در حفظ محیط زیست و زمین پاک ضروری است

مدیرکل محیط زیست استان کرمان گفت: ما به یاری و فعالیت سمن ها در حفظ محیط زیست و زمین پاک نیازمندیم و آنها یاور ما در این مسیر هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مرجان شاکری، در مراسم روز زمین پاک که در فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز زمین پاک و تبریک اعیاد شعبانیه، از حضور سمن ها در این مراسم قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دو نهاد شهرداری و محیط زیست در کنار هم در راستای حفظ محیط زیست تلاش می‌کنند؛ از همت و همراهی شهردار کرمان در این مسیر تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمان تصریح کرد: این دو نهاد در کنار هم قرار گرفته‌اند  تا برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب، هم افزایی، هم اندیشی و هم فکری بیشتری داشته باشند.

شاکری گفت: دیدگاه شهردار کرمان، نشان دهنده‌‌ی توجه جدی و ارزش بسیار قائل شدن وی برای حفظ محیط زیست است و از همراهی ایشان در این مسیر تشکر می‌کنیم. هر چند که هنوز همه ما راه طولانی و کار بزرگی در پیش داریم .

وی تصریح کرد : در سوره مومنون، خداوند به ماه و خورشید قسم یاد کرده است که  این نشان می‌دهد المانهای زیست محیطی در دین و مذهب ما  بسیار ارزشمند هستند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمان با بیان اینکه زباله ها بسیار بی رحمانه طبیعت را از بین می‌برند، ادامه داد: بچه ها اگر با طبیعت مانوس شوند و حفاظت از آن را یاد بگیرند، نتایج و اثرات بسیار مطلوبی بر روی حفظ محیط زیست می‌گذارد. بر همین اساس در تهران در پارک لاله فضایی برای خاک بازی کودکان  فراهم شده است .

وی پیشنهاد داد در کرمان نیز در منطقه هفت باغ که فضایی بسیار عالی  برای آشتی کودکان با طبیعت است؛ اینگونه مکانی برای کودکان ساخته و فراهم شود .

مدیر کل محیط زیست خاطرنشان کرد: در حال حاضر رشد فکر و فرهنگی خوبی نسبت به محیط زیست ایجاد شده است و خوشبختانه  مسئولان نیز در کنار ما قرار گرفته‌اند که باید در جهت هم افزایی و هم اندیشی در این خصوص تلاش بیشتری کرد.

در ادامه این مراسم دکتر وحیدی عضو هیئت علمی دانشگاه نیز در خصوص مدیریت پسماند و حفظ پاکیزگی زمین سخنرانی کرد.

گفتنی است این مراسم با بازدید شهردار و جمعی از مدیران از  غرفه ها  و تئاتر خیابانی با موضوع آموزش شهروندی در خصوص تفکیک زباله از مبدا همراه بود.

نجمه ابراهیمی نژاد

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید marasemzaminpak.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات