برگزاری نخستین نشست کمیته فنی شبکه معابر در سال ۱۳۹۸

برگزاری نخستین نشست کمیته فنی شبکه معابر در سال ۱۳۹۸

نخستین نشست کمیته فنی شبکه معابر در خصوص بررسی شش مورد اصلاح هندسی در سطح شهر برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، جلسه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک، نماینده پلیس راهور، مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک، مدیر طراحی و دیگر اعضا در محل این معاونت برگزار شد.

محمود لویمی عنوان کرد: در این نشست در ابتدا، اصلاح هندسی اتوبان شهید ستاری روبروی استخر موج های آبی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به مشکل دسترسی باند تندرو به کندرو و نیز مشکل دسترسی به میدان میوه و تره بار، اعضای کمیته، طرح مورد نظر را مورد بازنگری و بازدید میدانی قرار داده و در صورت تایید، تصویب نمایند.

لویمی اضافه کرد: مقرر شد طرح های اصلاح هندسی ضلع شمال غربی پل سوم (جاده ساحلی سید خلف)  و نیز اصلاح هندسی زیر پل هفتم و راستگرد پل هفتم مورد بررسی و بازدید میدانی قرار گیرند و در صورت تایید تصویب و اجرا شوند.

وی ادامه داد: در خصوص بستن بریدگی روبروی شهرک میثمی و نیز اصلاح هندسی جاده ساحلی نبش میهن مقرر شد پس از بازدید میدانی از محل های مورد نظر، تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در پایان گفت: می بایست هر چه سریعتر طرح های اصلاحات هندسی ذکر شده در اختیار پلیس راهور و مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک قرار گیرند تا پس از تایید، بازدید میدانی توسط اعضای کمیته بعمل آید و ظرف مدت یک هفته نظر نهایی اعلام و طرح های مذکور در صورت نیاز اصلاح شده و مورد تصویب و اجرا قرار گیرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات