میدان میوه و تره بار الغدیر با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد

میدان میوه و تره بار الغدیر با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز گفت: میدان میوه و تره بار الغدیر با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد .

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: میدان الغدیر نقش مهمی در توزیع میوه و تره بار در کشور و به ویژه جنوب و استان خوزستان دارد و در سال های اخیر به عنوان مبداء صادرات کشور در بخش میوه و تره بار به کشور عراق و سایر کشورهای همسایه ایفا کرده است .

احمدی اظهار کرد: شهرداری اهواز با همه ظرفیت و توان تلاش می کند که شرایط فعالیت در میدان الغدیر تسهیل و روز به روز مشکلات و موانع حرکت روبه رشد این میدان برطرف شود .

احمدی ادامه داد: با توجه به سیل اخیر و بالا آمدن آب رودخانه کارون و سرریز و برگشت آب رودخانه در کانال های سلمان و چمران میدان الغدیر هم مانند سایر نقاط استان و شهر اهواز دچار مشکلاتی شد که برای عبور از این مشکلات کمیته ای با حضور شهردار ، اعضای شورا، اصناف و سایر مراجع ذی ربط مانند فرماندار و وزارت صنعت تشکیل و همه امکانات شهر برای حفظ و نگهداشت میدان به کار گرفته شد .

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: همزمان با ایجاد رینگ حمایتی و سیل بند حائل و محافظ میدان ، به مدت ۳ روز فعالیت میدان با پیش بینی عدم اخلال در وضعیت خدمت رسانی به شهروندان اهوازی و با رعایت کلیه استاندارد های بهداشتی به پارکینگ ورزشگاه شهدای فولاد منتقل شد.

احمدی عنوان کرد: خدا را شاکریم که با تلاش همه دست اندرکاران حتی یک ساعت در چرخه توزیع میوه و تره بار در شهر اهواز خللی و توقفی ایجاد نشد و تدابیر اتخاذ شده موثر واقع شد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: از دو اردیبهشت با تمهیداتی که اندیشیده شد فعالیت در میدان الغدیر به وضعیت عادی خود بازگشت و از شهروندان تقاضا دارم به شایعات توجه نکرده و اخبار را از مبادی رسمی اطلاع رسانی فرمانداری و شهرداری اهواز پیگیری کنند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات