تئاتر نمایشی با موضوع ترافیک در ۲۵ مدرسه سطح شهر قزوین اجرا شد

تئاتر نمایشی با موضوع ترافیک در ۲۵ مدرسه سطح شهر قزوین اجرا شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: ارتقای فرهنگ ترافیک در بین مردم جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی که امروز با آن روبرو هستیم، از طریق فرهنگ سازی مرتفع می شود.

وی عنوان کرد: در این میان با توجه به آمادگی بیشتر کودکان و نوجوانان در پذیرش آموزش ها، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین همواره سعی دارد، آموزش فرهنگ ترافیک به این قشر را از طرق مختلف از جمله اجرای تئاتر و نمایش در مدارس پیگیری کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در روند تحقق این مهم در حال حاضر اجرای تئاتر نمایشی با محوریت ارتقا فرهنگ ترافیک و آموزش قوانین ترافیکی از قبیل نحوه تردد از عرض معابر، استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری و چگونگی استفاده از چراغ راهنمایی به دانش آموزان مقطع ابتدایی در دستورکار است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: برای اجرای این تئاتر نمایشی ۲۵ مدرسه ابتدایی سطح شهر قزوین در نظر گرفته شده تا از این طریق دانش آموزان را با قوانین ترافیکی بیش از پیش آشنا کرده و بتوانیم فرهنگ ترافیک را در بین دانش آموزان که شهروندان بزرگسال آینده این شهر هستند، نهادینه کنیم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات