مناسب سازی شهر را برای معلولان ضروری می دانم

شهردار کرمان :
مناسب سازی شهر را برای معلولان ضروری می دانم

شهردار کرمان گفت: شهر متعلق به همه‌ی اقشار جامعه است لذا تمامی افراد باید از آن بهره مند شوند و من به عنوان شهردارکرمان، مناسب سازی شهر را برای معلولان ضروری می‌دانم.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در جلسه معرفی سید شورش دلپسند به عنوان مشاور خود در امور معلولان با اشاره به این که معلولان بخشی از جامعه هستند و ما باید شهری مناسب معلولان داشته باشیم، افزود: شهرداری ها به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تاثیر گذار در این زمینه، نسبت به سایر ارگان ها نقش بیشتری دارند و تشکیل ستاد مناسب سازی شهر برای معلولان در شهرداری کرمان به همین منظور بوده است.
وی تدوین ضوابط معماری و شهرسازی در زمینه مناسب‌سازی شهر و ساختمان‌های عمومی برای معلولان را از وظایف مهم این ستاد معرفی و خاطرنشان کرد: ضرورت مناسب سازی فضای شهری به دستگاه های زیر مجموعه شهرداری کرمان ابلاغ شده و این رویکرد به صورت جدی در فضاهای شهری از جمله پارک های جدید دنبال می شود.
عالم زاده گفت: بخشی از اهداف شهرداری برای مناسب سازی محیط شهری در سال گذشته محقق شده و امیدواریم با پیگیری ستاد و با همکاری مشاور امور معلولان، مطالبات این قشر در حوزه‌ی شهری پیگیری و تا جای ممکن خواسته های آنان محقق شود.
شهردار کرمان بر ضرورت انتخاب مشاور امور معلولان تاکید کرد و افزود: فردی را انتخاب کردم که خود از جامعه معلولان بوده و مسایل را از دل وجان لمس کرده است تا از این طریق نیازها و اقدامات جامعه‌ی معلولان، به شکل منسجم تری رفع و انجام شود.
شورش دلپسند نیز در این جلسه، اقدامات شهرداری و توجه به امورمعلولان را نسبت به دوره های گذشته بی نظیر دانست.
وی افزود: موارد خوبی در ستاد مناسب سازی شهر برای معلولان مصوب شده و من به نمایندگی از جامعه معلولان از مهندس عالم زاده شهردار کرمان تشکر می کنم.
مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید hokmshoreshdelpasnd.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات