اجرای عملیات پاکسازی...

اجرای عملیات پاکسازی...

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از اجرای عملیات پاکسازی دیوارنویسی با پوشش رنگ کاهگلی و نیم پلاستیک به متراژ ۳۸ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد، محمد صفدرپور رئیس سازمان از اجرای عملیات پاکسازی دیوارنویسی با پوشش رنگ کاهگلی و نیم پلاستیک به متراژ ۳۸ هزار متر مربع خبر داد و افزود: این طرح به منظور بهسازی محیط شهری و زیبا سازی جداره شهری، عملیات رنگ آمیزی دیوارهای نازیبای سطح شهر به متراژ ۳۸ هزار متر مربع در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: در این طرح با استفاده از رنگ نیم پلاستیک به متراژ بیست هزار متر مربع و رنگ کاه گلی به متراژ هجده هزار متر مربع با رعایت تمامی اصول و ضوابط ایمنی و زیست محیطی دیوارنویسی های غیر مجاز و همچنین سطح دیوارهای نازیبای شهر پاکسازی و رنگ آمیزی شد.

صفدرپور تصریح کرد:‌ عملیات پاکسازی دیوارهای سطح شهر با ادامه فرآیند زیباسازی، مستلزم مشارکت همه جانبه شهروندی در حفظ و ماندگاری این آثار محیطی است که در نهایت موجب زیبایی سیمای شهری و نهایتاً شادابی هر چه بیشتر شهروندان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون پاکسازی و رنگ آمیزی دیوارها در بلوار آیت الله طالقانی، بلوار شهید صدوقی جنوبی و شرقی، خیابان سید گلسرخ، امام خمینی (ره)، فهادان، فرخی و برخی دیگر انجام گرفته و در مکان های دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات