هزینه بیش از ۳۰۰ میلیون ریالی برای مرمت خطوط انتقال روستاهای آزادشهردر فروردین ماه

هزینه بیش از ۳۰۰ میلیون ریالی برای مرمت خطوط انتقال روستاهای آزادشهردر فروردین ماه

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آزادشهر از مرمت ۸۵۰ متر خط انتقال در فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: مرمت خط انتقال در روستاهای این شهرستان بیش از ۳۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان علیرضا محمدی ثانی با اعلام خبر فوق، افزود: با این اقدام ۹ روستا با ۱۵۴۰ خانوار و جمعیتی افزون بر ۶۰۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

وی تعداد رفع شکستگی شبکه توزیع و خطوط انتقال را ۸۰ مورد دانست و اظهار داشت: این اقدامات در یک ماه گذشته بیش از ۴۲ میلیون ریال هزینه داشته است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آزادشهر ادامه داد: همچنین در فروردین ماه امسال ۲ دهنه چشمه با هزینه ای معادل ۳۵میلیون ریال مرمت شده است.

وی ضمن تاکید به ارائه آب شرب سالم و بهداشتی به روستائیان، افزود: در ماه گذشته تعداد ۱۲۰ مورد کلرسنجی و ۲۶ آزمون میکروبی با هدف اطمینان از سلامت آب شرب انجام شده است.

محمدی در خاتمه با بیان این مطلب که این امور آبفار این شهرستان ۳۸ روستا را تحت پوشش دارد، یادآورشد: ۱۱۵۰۰ مشترک با جمعیتی حدود ۴۱۰۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات