بررسی وضعیت آب شرب روستاهای بخش مرکزی خوشاب با حضور بخشدار این شهرستان

بررسی وضعیت آب شرب روستاهای بخش مرکزی خوشاب با حضور بخشدار این شهرستان

با حضور بخشدار، سرپرست امور آبفار، اعضاء شورای بخش و دهیاران بخش مرکزی خوشاب وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت روستاهای بخش مرکزی خوشاب برگزار گردید سرپرست امور آبفار این شهرستان مطالبی پیرامون وضعیت استحصال و توزیع آب شرب بهداشتی، نحوه واگذاری انشعابات در داخل و بیرون محدوده، جلوگیری از ساخت و ساز و تجاوز به حریم لوله ها به حاضرین ارائه نمود.

در ادامه جعفر اسماعیلی نیا نیز ضمن اشاره به محدودیت منابع آب شرب خواستار کمک تمام دستگاه های ذیربط در خصوص ترویج فرهنگ بهینه مصرف شد.

همچنین اسماعیلی نیا اذعان داشت: یکی از مشکلات موجود در بحث کمبود آب شرب عدم رعایت الگوی مصرف از سوی برخی از مشترکین و همچنین استفاده غیر مجاز از آب شرب می باشد که مستلزم همکاری تنگاتنگ میان آبفار و دهیار های روستاها به منظور مقابله با این مشکل می باشد.

وی نیز مطالبی در خصوص راه های حراست و حفاظت از تاسیسات آب شرب با همکاری دهیاری ها و شوراهای اسلامی بیان نمود و همچنین خاطر نشان کرد: یکی از خواسته های آبفار برای ساخت تاسیسات و حفر منابع آبی واگذاری زمین از سوی اهالی روستاها می باشد و خواستار همکاری بیشتر در این زمینه گردید. بررسی ارتقاء کیفیت آب شرب مجتع آبرسانی امامت نیز یکی دیگر از مواردی بود که در این جلسه بررسی و مقرر گردید در صورت واگذاری زمین منبع آب کیفی جدیدی در این منطقه حفر گردد.

در پایان نیز بخشدار و اعضاء شورای بخش مرکزی شهرستان از تلاش های شبانه روزی آبفای روستایی تقدیر نمودند.

شایان ذکر است بخش مرکزی دارای ۹۳۴۱ مشترک و ۶۱۹۰ خانوار در قالب ۳۶ روستا می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات