تعامل و همکاری با ادارات زیربط جهت تقویت زیرساخت های فرهنگی محلات ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، نشست هم اندیشی رییس این سازمان با مسئولان اداره کل کتابخانه های مازندران در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی کتابخانه شهید علمدار بوستان شمس برگزار شد.

در این نشست مصطفی نیک نقش رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری با اشاره به گستره موضوعات مختلف در حوزه فرهنگ ، اظهار داشت: کمبود زیرساخت های فرهنگی در شهر ساری از مهمترین معضلات این حوزه می باشد و باید با برنامه ریزی های مدون تقویت این زیرساخت ها را در دستور کار قرار دهیم.

وی  با اشاره به جمعیت شهر ساری ، کمبود امکانات فرهنگی مانند سالن آمفی تئاتر ، نگارخانه و سینماهای مناسب در مرکز استان را مورد توجه قرار داد و افزود:  شهر ساری دارای ظرفیت های فرهنگی بسیار زیادی است و در این زمینه افتخارات بسیار خوبی را نیز دارد لذا  با توجه به فعالیت های شهرداری ساری در حوزه فرهنگ  ،  نیاز به تقویت این زیرساختها در محلات مختلف از ضروریات می باشد .

نیک نقش به فعالیتها و خدمات سراهای تداوم به شهروندان در راستای تداوم حقوق شهروندی اشاره کرده و ادامه داد: این مراکز با بیش از ۲۵ هزار مشترک روزانه در حال خدمت رسانی در حوزه های مختلف سلامت و آموزش شهروندی می باشند .

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری با اشاره به مصوبه هیئت مدیره این سازمان ، خاطر نشان کرد : ایجاد سرای تداوم جدید در کتابخانه شهید علمدار با اولویت توجه به ترویج فرهنگ کتابخوانی در کنار تفهیم مفاهیم شهروندی به مشترکین  در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست مسئولان و کارشناسان اداره کل کتابخانه های مازندران نیز به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در حوزه فرهنگی و کتابخوانی پرداختند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات