خدمت به فرزندان شهدا وظیفه ماست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، نشست عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری مرکز استان با فرزندان شهدا ، ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری با حضور زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر ، طاهری معاون اداری مالی ، مشاوران و مدیران شهرداری به همت امور ایثارگران برگزار شد.


در این نشست مهندس فرزانه سرپرست شهرداری ساری در سخنانی شهدا را معمار زندگی عنوان کرد و اظهار داشت: این شهدا بودند که مسیر و روش درست زندگی  را به ما آموختند.

وی افزود: امنیت و اسایش امروز مرهون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان و جانبازان است و بدین سبب ما به فرزندان عزیز شهدا بدهکاریم.

فرزانه، ایثارگران و خانواده شهدا را همواره همراه و یاریگر مدیریت شهری دانست و ادامه داد: خدماتی که شهرداری ساری در زمان مدیریت مهدی عبوری شهردار سابق ارائه کرده است با همراهی خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان بوده و دست یاری انان را همیشه به گرمی خواهیم فشرد.


سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: غیرت سازمانی ، شهروند مداری ، قانون مداری محور فعالیت های کارکنان شهرداری خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت و تخصص فرزندان شاغل شهدا در شهرداری گفت: از این ظرفیت ها در مسئولیت های مختلف نیز استفاده خواهد شد.

فرزانه افزود: ایجاد نشاط اجتماعی ،تکریم ارباب رجوع ، انضباط اداری از مهمترین اولویت های کارکنان شهرداری خواهد بود.

این مسئول به لزوم بررسی وضعیت استخدامی فرزندان شاغل در شهرداری اشاره کرده و اظهار داشت: معاونت اداری مالی پیگیری های ویژه جهت تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شهدا را در دستور کار قرار دهد.

سرپرست شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: از ارائه پیشنهادات و نظرات همکاران در مجموعه شهرداری ساری استقبال می کنم.

در این نشست محمدی کیادهی نماینده ایثارگران شاغل در شهرداری و رییس شورای کارگری نیز در این نشست با اشاره به روایات و احادیث مختلف در زمینه منزلت مقام شامخ شهیدان گفت: رسیدگی و توجه ویژه  به قشر ایثارگر و فرزندان شهدا از وظایف مسئولین است.


محمدی کیادهی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا برای مسئولیت های مختلف در شهرداری ساری در دستور کار قرار گیرد.

علی اکبر زلیکانی نایب رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز در سخنانی ادامه راه شهدا را از وظایف  مسئولین عنوان کرد و گفت: باید افکار و اهداف شهدا را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم.


وی افزود: امیدوارم بتوانیم در مسئولیتی که شهروندان در شورای اسلامی شهر بر عهده ما گذاشته اند سربلند باشیم و این امر موجب خوشحالی شهدا خواهد بود.

محمد لزگی مسئول امور ایثارگران شهرداری ساری نیز در این نشست ضمن خوش امد گویی به حاضرین در سخنانی با اشاره به حضور ۱۶۵ نفر از خانواده ایثارگران در مجموعه شهرداری ساری اظهار داشت: از این تعداد ۷۲ نفر فرزند شهید ، ۳۰ آزاده و جانباز ، ۱۳ رزمنده و ۵۰ نفر از فرزندان جانبازان عزیز در بخشهای مختلف شهرداری و سازمان های تابعه مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: امور ایثارگران شهرداری ساری در دوسال اخیر و در جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان برنامه هایی را در دستور کار قرار داده و اجرایی کرده است.

لزگی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای شهرداری ، یادواره شهدی کارمند استان با محوریت شهید شاخص علی زاده که از شهدای شاغل در شهرداری بوده ، تجلیل از ایثارگران در مناسبت های مختلف و تهیه مستند رادیویی ۳۰ سردار از برنامه هایی بوده که امور ایثارگران شهرداری انجام داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات