مدیران ارشد روابط عمومی های استان سفیران آب شدند

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت:مدیران روابط عمومی پرچمداران و طلیعه داران فرهنگی کشور می باشند و می توانند در مقابله با بحران آب، به عنوان سفیر شرکت آب منطقه ای در ارگانهای خود عمل کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مدیر روابط عمومی این شرکت با بیان اینکه روز روابط عمومی بزرگترین تجمع مدیران روابط عمومی محسوب می‌شود، اظهار کرد:‌ این روز بزرگترین جمع‌آوری اهالی روابط عمومی و در واقع فرصتی برای بحث و تبادل نظر است.

مهندس مسعود بهاری افزود: روابط عمومی آب منطقه ای مرکزی نیز فرصت را مغتنم شمرده و با تشریح شرایط آبی موجود از همه روابط عمومی ها ی استان خواست تا  سفیران شرکت آب منطقه ای در ارگانهای خود باشند.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در آگاهی‌بخشی به مردم و ترویج الگوی صحیح مصرف گفت: کشور ما ایران جزو کشورهای کم آب محسوب می شود و با محدودیت روزافزون منابع آب مواجه است. با توجه به کاهش بارندگی و محدودیت های موجود از یک سو و نیاز حیاتی کلیه موجودات زنده به آب باید در مصرف آن صرفه جویی کنیم .

مهندس بهاری آب را از سرمایه های ملی دانسته و اظهار داشت: جایگاه این نعمت بر هیچ یک از ما پوشیده نبوده  و مسئولان روابط عمومی باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ مصرف درست آب، استفاده کنند .

وی ادامه داد: از آنجا که  حدود ۹۲ درصد از آب استان در کشاورزی به مصرف می رسد ،اصلاح الگوی مصرف با استفاده از شیوه های نوین آبیاری واستفاده بهینه از این منابع و بالابردن راندمان آبیاری از راهکارهای اساسی است و در این راستا جایگاه مهم ، موثر و کلیدی روابط عمومی ها که پرچمداران و طلیعه داران فرهنگی کشور می باشند را نباید از نظرها دور داشت .

مهندس بهاری با بیان اینکه رفتار مصرفی آب ما باید تغییر کند و با شرایط تطبیق پیدا کند، اظهار داشت: یکی از کارهایی که باید در این زمینه انجام داد، فرهنگ‌سازی و توجه به مسایل فرهنگی است . مدیریت بخش آب کشور در مقطع کنونی بر ضرورت فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی های عمومی در حفاظت و حراست از منابع آب کشور تاکید دارد. کار فرهنگی از جمله اقداماتی است که آینده آب کشور را در جلوگیری از اسراف در مصرف آن بیمه خواهد کرد  و این مهم جز با کمک و مشارکت بهره برداران از منابع محدود آب میسر نمی شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات