از جوان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شد

از جوان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شد

در آئین تقدیر از سرآمدان و کارمندان جوان

از جوان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شد

در آئین تجلیل از سرآمدان و کارمندان جوان دستگاه های اجرایی ، از جوان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است : در مراسمی که با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان استان و جوانان نمونه ادارات در سالن یادگار امام استانداری و به همت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد ، از سرآمدان و کارمندان جوان برتر دستگاه های اجرایی تجلیل صورت پذیرفت.

یادآور می شود : در این مراسم از " مهدی خیر آبادی " به عنوان جوان نمونه شرکت توزیع برق استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر گردید .

در بخشی از لوح تقدیر دکتر حبیب ا... خجسته پور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خطاب به مهدی خیر آبادی به عنوان کارمند نمونه جوان این شرکت آمده است : " غیرت ، خلاصه ای است از چهره ی پرغرورش ، آنگاه که پرچم افتخار و سربلندی را بر بلندای تاریخ به اهتزاز در می آورد . میدان های حماسه را که مرور کنی حضور شکوهمند اوست که خاکریزهای دفاع را پشت سر می گذارد . دیر نیست روزی که جهان علم و هنر و ادب در پیشگاه پرابهتش ، سرتسلیم فرود آورد. ضمن تبریک سالروز ولادت اسوه جوانان ، حضرت علی اکبر (ع) و روز ملی جوان ، از شما جوان برومند ، برگزیده و تلاشگر شاغل در دولت جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل می آید."

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات