مدیریت خلق منبع با بهره گیری از سیستم ویدئو کنفرانس

مدیریت خلق منبع با بهره گیری از سیستم ویدئو کنفرانس

در شرکت توزیع برق سمنان محقق شد؛

مدیریت خلق منبع با بهره گیری از سیستم ویدئو کنفرانس

با بهره گیری مناسب از سیستم ویدئوکنفرانس در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ، صرفه جوئی قابل ملاحظه ای حاصل شده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان گفت: بهره گیری از این سیستم ، به نوعی مدیریت خلق منبع محسوب شده و نقش به سزایی در افزایش بهره وری در سازمان دارد.

رضا علی اصغری افزود: در سال ۹۷، تعداد ۹۱ جلسه درون سازمانی از طریق این سامانه و به مدت ۱۵۴ ساعت برگزار شده است.

وی اضافه کرد : در طی سال قبل ، پنج هزار و ۵۵۴ نفر ساعت ، مدیران و کارشناسان مدیریت های توزیع برق گرمسار ، آرادان ، دامغان ، شاهرود ، میامی و امور برق بسطام از طریق این سیستم در نشست ها به صورت مجازی حضور داشته اند.

وی خاطرنشان ساخت: ارتباط با شرکت توانیر به منظور تشکیل جلسات با استفاده از این سامانه و همچنین بررسی موارد، مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، بدون حضور فیزیکی از شهرستان ها به مرکز شرکت، از دیگر مزیت های این سامانه است.

وی با ابراز این که یکی از قابلیت های این سیستم ، ارتباط سریع با واحدهای اجرایی شرکت در سطح استان است اظهارداشت : صرفه جوئی در هزینه، سوخت، زمان، سرعت بخشی و روند فعالیت های سازمانی ، حذف مخاطرات ومشکلات ناشی از ترددهای جاده ای ، از ویژگیهای آن محسوب می گردد.

علی اصغری یادآور شد: در طی سال گذشته، مبلغ شش میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال صرفه جوئی ناشی از عدم عزیمت همکاران از شهرستان ها جهت حضور فیزیکی در جلسات را به همراه داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات