مشهد، شهر معنوی سرآمد در پرتو هنر معماری

مشهد، شهر معنوی سرآمد در پرتو هنر معماری


مشهد، شهر معنوی سرآمد در پرتو هنر معماری

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خراسان رضوی می گوید: مشهد باید تبدیل به زیباترین شهر معنوی جهان شود
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: امیدوارم به آن نقطه برسیم که مشهد نه‌تنها زیباترین شهر معنوی ایران بلکه زیباترین شهر معنوی جهان باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان به نقل از ستاد خبری بزرگداشت روز معمار، محمدحسین شرکاء در همایش بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار که در تالار شهر مشهد برگزار شد با بیان اینکه معمار اصلی خداوند متعال است، اظهار کرد: کلمه معماری بر همین اساس وزین، سنگین و روح‌نواز است و تمام زیبایی درآمیختگی محیط‌زیست، طبیعت و انسان را یک معمار می‌تواند به زیباترین شکل به آن بپردازد.
وی افزود: امیدواریم شهر مشهد نیز بر اساس فعالیت‌های معماران به زیباترین حالت شکل گیرد و این نیازمند هم‌صدایی، همنوایی و همگرایی است و بر همین اساس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان تعامل خود را با سایر سازمان‌ها از جمله شهرداری مشهد آغاز کرده است.
مهندس شرکاء بیان کرد: امروز نظام‌مهندسی خراسان رضوی با حضور ۳۷ هزار ۵۰۰ نفر از مهندسان باید برای زیباسازی هرچه بیشتر ساختمان‌های شهر مشهد گام بردارد و توجه داشته باشیم که رشته معماری به‌صورت تخصصی به کیفیت و هویت توجه کند.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان خراسان رضوی با بیان اینکه هنر معماری باید دو اثر مالی و ارزشی داشته باشد، گفت: باید اقدامات و کارهای معماران ماندگار باشد و به‌جایی برسیم که بعد از بازسازی‌های بعدی یک ساختمان آن اثر همچنان ماندگار بماند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات