بازدید اعضای کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر از...

بازدید اعضای کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر از...

یکی دیگر از سری جلسات کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر اراک صبح امروز ۸ اردیبهشت ماه ۹۸، به ریاست طوفان محمدی و با حضور اعضای شورا برگزار شد .
در ابتدای این جلسه، رییس و اعضای کمیسیون خدمات شهری، به بررسی اقدامات انجام شده در خصوص کلیه مصوبات مربوط به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از ابتدای دوره پنجم شورا تاکنون و علل تاخیر یا عدم اقدام احتمالی در خصوص برخی مصوبات مذکور ( اعم از حوزه سیما و منظر شهری همچنین حوزه پارک ها و فضای سبز ) پرداخته و در این زمینه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارایه و زمانبندی جدیدی برای برنامه های در دست اقدام تعیین نمودند .
همچنین در این جلسه، مشکلات پارک جنگلی شهید با هنر به ویژه در حوزه نحوه واگذاری کیوسک های تنقلاتی و همچنین علل عدم برخورد با کیوسک های عرضه کننده سیگار و قلیان و در ادامه عدم نظافت مطلوب پارک با توجه به در پیش بودن فصل تابستان مورد بررسی قرار گرفت و در این رابطه اعضای کمیسیون به بحث و تبادل نظر پرداختند .
در پایان جلسه، رییس و اعضای کمیسیون خدمات شهری، از پارک جنگلی شهید با هنر با محوریت بررسی قابلیت های سرمایه گذاری در پارک مذکور بازدید بعمل آوردند و در ادامه مشکلات پارک بررسی شد و در خصوص نظافت پارک و برخورد قانونی با عرضه کنندگان قلیان تصمیماتی اتخاذ گردید.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات