عملیات جابجایی خط فشار متوسط محور بیجار _ دیواندره ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، «محسن ابراهیمی» با بیان اینکه قسمت عمده پروژه جابجایی تاسیسات برق در محل احداث کنار گذر جنوبی بیجار طی سنوات گذشته انجام شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه جابجایی خط فشار متوسط محور بیجار _ دیواندره اجرایی شد.
وی با اعلام اینکه اجرای قسمتی از جابجایی شبکه فشار متوسط در محل احداث تقاطع غیر هم سطح چنگیز قلعه در محور بیجار _ دیواندره به دلیل وجود معارض و عدم رفع این مشکل توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان بیجار که مجری طرح کنار گذر جنوبی بیجار بود، متوقف شد، گفت: متاسفانه با ادامه فعالیت های اکیپ راه سازی در این محور و جمع آوری خاک و مصالح در زیر شبکه فشار متوسط، شرایط مخاطره آمیزی ایجاد شده بود که پس از تعاملات صورت گرفته، انجام هرگونه فعالیتی در محل تا زمان جابجایی شبکه متوقف شد.
مدیر توزیع برق شهرستان بیجار با اشاره به تاکید مسئولین شهرستان در خصوص اهمیت بهره برداری از طرح کنار گذر جنوبی بیجار، تصریح کرد: مدیریت این شهرستان با به کارگیری تمام توان فنی و اجرایی خود و طی چندین روز کار متوالی در شرایط بسیار سخت آب و هوایی موفق شد در کمترین زمان ممکن شبکه فشار متوسط موجود در محل احداث تقاطع غیر هم سطح چنگیز قلعه را جا به جا نماید.
وی با ذکر اینکه انجام این پروژه با احداث ۲۲۰ متر خط فشار متوسط هوایی و استقرار ۳ اصله پایه بتونی ۶۰۰/۱۲ و ۴ اصله پایه بتونی ۴۰۰/۱۵ صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال انجام شد.
ابراهیمی در پایان با تشکر از تلاش های پرسنل فنی و سیمبانان توزیع برق شهرستان بیجار، یادآور شد: این افراد در شرایط سخت جوی و سرمای شدید منطقه این پروژه را مختوم به نتیجه مطلوب کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات