چهار میلیون صورتحساب برق در سال ۹۷ در استان یزد توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس آرش نواب در آیین تجلیل از ماموران قرائت و وصول مطالبات، با اشاره به نقش حیاتی ماموران در ارتباط بی واسطه و مستمر با مشترکان، افزود: در سال گذشته حدود ۴ میلیون صورتحساب برق صادر و توزیع شد و رقم ابطال کنتور به  عدد ۵۰ در ده هزار رسید.

وی اهتمام به افزایش وصولی را عامل کلیدی در افزایش سطح خدمات شرکت به مشترکان دانست و گفت: ارائه تصویر خوب و شایسته از خدمات خادمان صنعت برق به مردم در افکار عمومی و ایجاد ذهنیت مثبت در مشترکان  بر عهده این قشر خدوم است.

او از ماموران قرائت به عنوان آینه و تجلی سازمان نام برد و گفت: شیوه برخورد و رفتار ماموران قرائت و وصول مطالبات از لحاظ سازمانی، عرفی و اجتماعی برای شرکت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

این مسئول آنان را به نفرات صف اول خدمت رسانی شرکت تعبیر کرد و افزود: رفتار مناسب، رابطه حسنه با مردم، عزت نفس و اخلاق نیکو از خصایص اصلی ماموران قرائت به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اذعان کرد: راستگویی، صداقت در رفتار و گفتار و امین مردم بودن در این عرصه از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات