وانت  بارها و کافه های سیار میدان گاز وپارک جنگلی آبیدرساماندهی می شوند

وانت بارها و کافه های سیار میدان گاز وپارک جنگلی آبیدرساماندهی می شوند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از ساماندهی وانت بارها و کافه های سیار میدان گاز وپارک جنگلی آبیدر خبر داد و اعلام کرد: مطالعات، طراحی و فراخوان جهت انجام طرح ساماندهی وانت بارها و کافه های سیار انجام شده است.
به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شهرداری سنندج : رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ساماندهی وانت بارها و کافه های سیار میدان گاز وپارک حنگلی آبیدر خبر داد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت : پارک جنگلی آبیدر یکی از تفرجگاههای اصلی و از جاذبه های گردشگری شهر سنندج است که چشم انداز بسیار زیبایی برای گردشگران و شهروندان دارد.
مهندس شرمین شریفی اظهار داشت: یکی از معضلات این پارک وجود وانت بارها و کافه های سیار است که علاوه بر اینکه باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده، سیما و منظر ورودی آبیدر از سمت میدان گاز را نیز برهم زده است.
وی بیان کرد: سنوات گذشته تلاش هایی هم در راستای ساماندهی وانت بارها میدان گاز و کافه سیارهای پارک جنگلی آبیدر انجام شده بود که به دلیل عدم وجود مطالعات و امکان سنجی مناسب به نتیجه نرسید
وی از ساماندهی وانت بارها میدان گاز و کافه های سیار پارک جنگلی آبیدر و خبرداد و اعلام کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود مطالعات اولیه، طراحی و فراخوان جهت انجام طرح ساماندهی وانت بارها و کافه های سیار را انجام داه است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح ساماندهی وانت بارها در مرحله برگزاری مزایده جهت تعیین پیمانکار برای اجرای طرح است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: پس از برگزاری مزایده و انتخاب به پیمانکار عملیات ساماندهی وانت بارها میدان گاز بر اساس طرحهای آماده شده اجرا خواهد شد.
وی تاکید کرد : در راستای اجرای این طرح نظارت بر عملکرد و جانمایی وانت بارها و کافه های سیار در ورودی میدان گاز و آبیدر برعهده پیمانکار است .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات