شهردار سنندج با صدور پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شورا را به تمامی شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت

شهردار سنندج با صدور پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شورا را به تمامی شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت

به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شهرداری سنندج : به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شورا، شهردار سنندج با صدور پیامی فرا رسیدن این روز را به تمامی شوراهای شهر و روستا را تبریک گفت .

متن پیام بدبن شرح است :

شور و مشورت گرفتن همواره در آیات و آموزه های دینی ما مورد تاکید قرار گرفته است.

نهم اردیبهشت ما که در تقویم به نام روز شوراها نامگذاری شده نقطه عطفی در تاریخ جمهموری اسلامی ایران بود چرا که در نظام جهموری اسلامی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود یک امر بسیار مهم بوده وهست.

قطعاً شوراها  که یک نهاد کاملا مردمی بود و از دل مردم هم برخاستند می توانند با رصد و پیگیری کردن مشکلات سطح شهر و روستاها در جهت رفع آن تاثیر دو چندانی داشته باشند.

رشد و تاثیر نهاد مردمی همچون شورا مستلزم همکاری و تعامل تمامی دستگاهها اجرایی و نهادهای خصوصی است و بی شک رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر ها در سایه تعامل وهمدلی و تلاش جهادگونه میسر خواهد شد.

بی شک همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در سالی گذشت در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداری بر هیچ کس بویژه مدیران وکارکنان شهرداری پوشیده نسیت .

اینجانب به نمایندگی از تمامی کارکنان وکارگران خدوم وزحمتکش شهرداری سنندج فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به تمامی شوراهای شهر و روستا   بویژه اعضای شوراهای اسلامی شهر سنندج تبریک وتهنیت عرض می نماییم امیدوارم با تعامل و همفکری بتوانیم در جهت رفع ومشکلات ومعضلات وتوسعه عمران وآبادانی سطح شهر گامهای اساسی برداریم.

حشمت اله صیدی
شهردار سنندج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات