برای تمامی پروژه‌های جدید شهری، مطالعات فرهنگی اجتماعی انجام می‌شود

برای تمامی پروژه‌های جدید شهری، مطالعات فرهنگی اجتماعی انجام می‌شود

شهردار کرمان گفت: مطالعات فرهنگی اجتماعی تمامی پروژه‌های جدید شهرداری که در مقیاس قابل توجه اجرا خواهند شد، انجام شده و یا در دست انجام است.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با تبریک روز شوراها، هفته‌ی کارگر و معلم گفت: در حال حاضر مطالعات فرهنگی اجتماعی میدان ارگ و پارک گردشگری انجام شده است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این نشست با تبریک روز شوراها افزود: از اعضای شورای اسلامی شهر به خصوص رییس محترم و رییس کمیسیون بودجه که طی ۱۶ ماه گذشته، همکاری خوبی با شهرداری داشتند، سپاسگزارم.
وی افزود: به کارگران به خصوص کارگران شهرداری که بخش زیادی از کارکنان این نهاد هستند و خدمات مخلصانه و ارزشمندی را برای شهر انجام می‌دهند، به مناسبت هفته‌ی کارگر تبریک ویژه‌ای عرض می‌کنم و از زحمات‌شان قدردانی می‌کنم.
وی تصریح کرد: یکی از افتخارات ما در این دوره که در سال‌های اخیر کم سابقه است، پرداخت حقوق و معوقات کارگران شهرداری در کنار دیگر پرسنل است.
شهردار کرمان افزود: رویداد متفاوتی که امسال در تاریخ کرمان رخ داد، برگزاری ارکستر ملی در میدان گنجعلی‌خان کرمان بود که با حمایت استاندار، بنیاد رودکی، انجمن موسیقی استان، شورای تامین استان و ... برگزار شد.
عالم‌زاده با بیان اینکه شهرداری کرمان در کنار این مجموعه‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان بانی، سعی کرد این رویداد به خوبی برگزار شود، خاطرنشان کرد: در کنار هم قرار گرفتن معماری و موسیقی اتفاق نادری بود که صحنه‌های زیبا و فضای دل انگیزی را به وجود آورد.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم این رویدادها در طول سال و با همین کیفیت در شهر اجرا شوند، گفت: ما نیز در شهرداری برای اجرای چنین برنامه‌های تلاش خواهیم کرد.
وی در پاسخ نایب رئیس شورا در خصوص تیم‌داری شهرداری گفت: در حال حاضر طبق بخش‌نامه‌ی وزارت کشور، شهرداری‌ها از تیم‌داری منع شدند مگر شهرداری‌هایی که از قبل تیم داشته‌اند.
شهردار کرمان همچنین از رونمایی از فضای سبز میدان آزادی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shoraeslamishahr.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات