نهمین کنفرانس ملی نیروگاه‌های برق فردا آغاز به‌کار می‌کند

نهمین کنفرانس ملی نیروگاه‌های برق فردا آغاز به‌کار می‌کند

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، ارایه توانمندی‌های علمی و پژوهشی، دستاوردهای ساخت داخل و بررسی رویدادهای بخش تولید برق در قالب مقالات علمی از جمله برنامه‌های این نشست علمی عنوان شده است.
بر اساس این گزارش، برپایی نمایشگاه جانبی در این کنفرانس، فرصت مغتنمی را برای بهره‌گیری از تجارب و دستاوردهای علمی، پژوهشی و معرفی سازندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات نیروگاهی فراهم ساخته و ارایه تکنولوژی‌های نوین، شناسایی و گسترش ارتباط با سازندگان تجهیزات و شرکت‌های نصب و تعمیرات نیروگاهی، به اشتراک‌گذاری دستاوردهای ساخت تجهیزات، معرفی سیستم‌های کنترل و هوشمندسازی اتوماسیون از اهداف آن محسوب می‌شود.
برپایه این گزارش، نهمین کنفرانس ملی نیروگاه‌های برق محورهایی همچون "مدیریت و بهینه‌سازی منابع آب"، "بهینه‌سازی و بهسازی سیستم‌ها"، "بهبود راندمان و بازتوانی"، "بهره‌برداری ایمن و اقتصادی و سازگار با محیط زیست"، "روش‌های نوین نگهداری و تعمیرات"، "مدیریت تکنولوژی و ساخت داخل"، "اقتصاد برق"، "مدیریت دانش"، "تجدید ساختار و استفاده از فضای جدید تعاملات بین‌المللی در همکاری" و "دستیابی به دانش و فناوری‌های نوین نیروگاه‌ها" را در برنامه دارد.
این کنفرانس طی روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت جاری به میزبانی شرکت مدیریت تولید برق دماوند در مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر واقع در بزرگراه همت غرب – تهران برگزار می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات