تلفات انرژی در برق تبریز به ۸.۸ درصد رسید

تلفات انرژی در برق تبریز به ۸.۸ درصد رسید

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عادل کاظمی" با عنوان اینکه شرکت توزیع نیروی برق تبریز به‌رغم وجود محدودیت‌ها، توانسته کارنامه قابل قبولی را در سال ۹۷ به ثبت برساند، به بهبود شاخص‌های بهره‌برداری نسبت به سال ۹۶ اشاره و بیان کرد: این شرکت در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر از جهت بیشترین میزان رشد نسبت به سال گذشته را در میان دستگاه های منتخب استان آذربایجان شرقی کسب کرده است .
وی در خصوص کنفرانس سیرد تصریح کرد: همکاران این شرکت برای اولین بار رتبه نخست بیشترین تعداد مقالات پذیرفته شده کشور در کنفرانس بین المللی سیرد ۲۰۱۹ را  به خود اختصاص دادند . همچنین همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در مسابقات مهارت شغلی سیمبانی رتبه اول منطقه شمال‌غرب کشور و رتبه دوم کشوری را کسب کردند .
کاظمی با اشاره به پروژه‌های اجرایی این شرکت تشریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز، بالغ بر ۸۲۵ میلیارد ریال پروژه خاتمه یافته را در سال ۹۷ به ثبت رسانده است .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تاکید بر توسعه خدمات الکترونیکی بیان کرد: توسعه خدمات الکترونیکی و استقرار بیش از  ۱۶ سیستم نرم افزاری در سال ۹۷ از جمله اقدامات شاخص این شرکت بوده است .
وی در خصوص تعداد نصب کنتور برق گفت: ۳۳ هزار کنتور برق در سال ۹۷ توسط این شرکت نصب شده و در دوره پیک بار ۵۳ دستگاه ترانسفورماتور هوایی در نقاط مختلف شهر تبریز احداث شده است تا از بروز آسیب به پست‌های زمینی و تجهیزات پست‌های پر بار جلوگیری شود.

برنامه های پیک سایی سال ۹۸ در شرکت‌های توزیع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص پیشگیری از خاموشی‌ها در سال ۹۸ تشریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز تدابیری را برای صنایع، ادارات، کشاورزی و سایر مشترکان اخذ نموده است .
وی با اشاره به راهکارهای همکاری در برنامه کاهش بار صنایع تصریح کرد: جابه‌جایی تعطیلات هفتگی از روز جمعه به یکی از روزهای کاری، تعیین ساعات کار برنامه‌ریزی شده، کاهش بار برنامه‌ریزی شده در ساعات اوج بار شبکه از جمله موارد همکاری‌هایی هستند که مشترکان صنعتی می‌توانند با شرکت توزیع نیروی برق تبریز داشته باشند .
کاظمی اظهار امیدواری کرد با اجرای موفق برنامه‌ها و همکاری مشترکان با کمترین مشکل و عارضه از پیک بار سال ۹۸ نیز عبور کنیم.

بهبود تلفات انرژی در سال ۹۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از بهبود اتلاف انرژی در سال ۹۸ خبر داد و گفت: برای سال ۹۸ نیز برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته و تمامی فعالیت‌ها هدف‌گذاری شده‌اند .
وی با اشاره به عناوین برنامه‌های هدف‌گذاری شده در سال ۹۸ گفت: بهبود وضعیت تلفات انرژی، مدیریت مصرف پیک‌سایی و اجرای پروژه‌های سرمایه از جمله برنامه‌های اتخاذ شده برای سال ۹۸ است.
کاظمی ادامه داد: بهبود شاخص‌های بهره برداری و قابلیت اطمینان شبکه، توسعه بهره گیری از فناوری‌های اطلاعات و نیز فناوری‌های تجهیزاتی، تکمیل پروژه GIS و توسعه کاربردهای آن، فعالیت های بازار برق تولید پراکنده (DG) و توسعه انرژی تجدید پذیر، برنامه‌های سرویس و نگهداری تاسیسات توزیع و روشنایی معابر، برنامه های ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات و برنامه های آموزشی کارکنان و پیمانکاران از دیگر اهداف شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای سال ۹۸ به‌شمار می‌آید.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات