مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران؛ توسعه عظیمی را در ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از پایگاه خبری برق منطقه ای تهران (تابش)؛ مدیرعامل برق منطقه ای تهران پیش از بازدید از طرح پست انتقال باغستان و پست کوثر در نشستی که با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت توزیع برق البرز در محل شرکت توزیع استان البرز برگزار شد، ضمن بررسی نیازهای برق شهرک های صنعتی استان، خواستار پیگیری و تلاش جدی برای رفع مشکلات گذر از تابستان سال بعد در استان البرز شد و با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده، اعلام کرد طی سه سال و نیم گذشته به غیر از طرح های در دست اجرا، با وجود مشکلاتی که بود در بخش زیرساخت های انتقال و فوق توزیع استان البرز توسعه عظیمی داشته ایم.

بنابراین گزارش مهندس غلامرضا خوش خلق ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران افزود: برق منطقه ای تهران سه استان تهران قم و البرز را خدمات رسانی می کند که در این شهرها اولویت های ما در شرایط مساوی  قرار دارد و برنامه هایی که داشته ایم نشان از آن دارد که در سه استان و با توجه به شرایطی که پیش آمد همه را با توجه به تعهدات و مسایل خاص خود در شرایطی یکسان پیگیری کردیم.

مهندس خوش خلق با تاکید بر لزوم توجه ویژه به صنعت برق به عنوان یک زیرساخت اظهار داشت: با توجه به تغییرات نرخ ارز در شرایط سختی قرار دارد که از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار طرح، ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده و این مبلغ بسیار ناچیز است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به مشکلات و چالش ها برای تامین و پیگیری پست باغستان گفت: اجرای طرح این پست مانند جاهای دیگر با هزینه ها و مشکلات بسیاری مثل همکاری نکردن نیروی انتظامی، وجود معارضان، تحویل نشدن به موقع تجهیزات سفارش داده شده و مسائل دیگر همراه بود.

اظهار داشت: متوسط کشور در ظرفیت پست های فوق توزیع ۵/۲ است، در صورتیکه این رقم در برق منطقه ای تهران بالغ بر ۱.۵ برابر است یعنی ۵۰ درصد نسبت به ظرفیت متوسط کشور عقب هستیم.

در ادامه این جلسه رئیس گروه برآوردبار برق منطقه تهران طی ارائه گزارش خود اعلام کرد: در مجموع از سال ۹۲ تا ۹۷، بیست و سه پروژه در بخش زیرساخت های فوق توزیع و انتقال به میزان ۴۷۵ مگاولت آمپر در استان البرز به مرحله اجرا درآمد و همچنین با برنامه انجام شده برای سال ۹۸، هفت پروژه هدف گذاری شده که مجموعا ۳۲۰ مگاولت آمپر به ظرفیت فوق توزیع این استان اضافه می شود.

قربانی طرح های با اولویت بسیار بالای استان را تا قبل از پیک بار ۹۸ احداث ۴۰۰ کیلوولت باغستان و همچنین پست ۴۰۰ کیلوولت مدولار کوثر در سال ۹۸ بیان کرد.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ که سال رونق تولید است گفت: جهت ایجاد رونق در زمینه تولیدات پراکنده می توان به راه اندازی ۱۰ مگاوات دی جی در شهرک صنعتی اشتهارد اشاره داشت.

در بخش دیگر این جلسه بهنام بیات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ با عنوان رونق تولید گفت: استان البرز در سایه استان تهران واقع شده است که باید برای رفع مشکلات این استان در سطح مساوی با استان تهران و قم اقدامات لازم صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات