مدیریت مصرف، به معنای بهینه مصرف کردن است

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع فارس، دراین مراسم مدیر دفتر مدیریت مصرف این شرکت گفت: شهرستان لار با دارا بودن بیشترین تعداد همیار برق در سطح شهرستان های استان فارس نهایت همکاری را با این شرکت در جهت مدیریت مصرف برق و عبور از پیک تابستان ۹۷داشته است.

فرشید رستمی، انرژی برق را یک انرژی حیاتی توصیف کرد و ادامه داد: امروزه زندگی بدون برق امکان پذیر نیست و روند رو به رشد مشترکان و مصرف کنندگان این انرژی، ضرورت پیروی از الگوهای مدیریت مصرف را دوچندان می کند.

وی تاکید کرد: درجهت جلوگیری از بروز خاموشی های ناشی از کمبود تولید و همچنین ایجاد توازن بین میزان مصرف و تولید انرژی، بایستی بهینه مصرف کرده و از مصارف غیر ضروری در ساعات پیک بار اجتناب شود.

رستمی، کاهش آلاینده های محیط زیستی و حفظ سرمایه های ملی را از مزیت های مدیریت مصرف برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم با همکاری تمامی مشترکان و به ویژه دانش آموزان  به عنوان همیاران برق در کنترل بار بخش خانگی به ویژه سیستم های سرمایشی، بتوانیم امسال نیز از پیک بار با موفقیت عبور کنیم.

در بخشی دیگر از این مراسم مدیر توزیع نیروی برق شهرستان لار نیز گفت: هر ساله در جهت عبور از پیک بار تابستان، طرح های  متنوع تشویقی برای تمامی مشترکان از جمله مشترکان خانگی اجرا می کنیم که طرح همیاران برق یکی از این طرح های موفق است.

امین دامن کشان، افزود: طرح همیاران برق برای چهارمین سال متوالی است که در شهرستان لار برگزار می شود که امسال درکنار شهر لار، نواحی تابعه نیز در این طرح شرکت داشتند.

وی تعداد همیار شرکت کننده درسال ۹۷ را ۲۱۰۶ اعلام کرد و گفت: ازاین تعداد ۴۴۹دانش آموز  به عنوان همیار موفق برق انتخاب شدند.

وی ضمن تقدیر ازدانش آموزان و آموزش و پرورش این شهرستان درجهت همکاری صمیمانه با مدیریت برق ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همکاری مشترکان به ویژه مشترکان خانگی ودانش آموزان، تابستان ۹۸ را بدون اعمال خاموشی سپری کنیم.

گفتنی است؛ در این همایش که با اجرای برنامه های متنوع و شاد گروه هنری کودک و خردسال "عمو سینا " همراه بود، از۴۴۹ همیار برق موفق با اهدای لامپ های فوق کم مصرف LED و همچنین بسته لوازم التحریر تقدیرو با انجام قرعه کشی بین آنان به ۷ نفر از همیاران برق موفق دوچرخه اهدا شد و همچنین از مدیران و معلمان برتر تقدیر به عمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات