قدردانی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از اقدامات شرکت آبفار استان در حادثه سیل گلستان

قدردانی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از اقدامات شرکت آبفار استان در حادثه سیل گلستان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در حادثه سیل استان و آبگرفتگی های اخیر ناشی از بارندگی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا از تلاش پرسنل این شرکت برای خدمت آبرسانی به موقع در حادثه سیل و پس از آن به مردم، تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار بهزاد صادقی مدیر امور آبفار شهرستان آق قلا با بیان این نکته که در حادثه سیل اسفند سال گذشته تاسیسات ۱۴ روستا آسیب دیده، افزود: در این مدت تمامی تجهیزات تاسیسات آبرسانی تعویض یا تعمیر شده و اهالی این روستاها از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

به گفته وی ترمیم تابلو برق و آپارات کابل اصلی چاه آب شرب مجتمع بهلکه داشلی، تعمیر خط انتقال مجتمع الغدیر، مجتمع حیدرآباد، روستای دوگونچی و تعویض تابلو برق چاه آب مجتمع حیدرآباد بخشی از اقداماتی است که پس از سیل با هدف آبرسانی به موقع به روستاهای شهرستان آق قلا انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات