راهکارهای آموزشی مدیریت مصرف برق در یخچال و فریزر

راهکارهای آموزشی مدیریت مصرف برق در یخچال و فریزر

از صدای مرکزسمنان پخش شد؛

راهکارهای آموزشی مدیریت مصرف برق در یخچال و فریزر

در هفتمین قسمت برنامه رادیوئی پرتو که از صدای مرکز سمنان به روی آنتن رفت، در خصوص راهکارهای مدیریت بهینه مصرف برق در یخچال و فریزر ، مطالب آموزشی ارائه شد.

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان در این برنامه با اشاره به این که یکی از ملزومات زندگی امروزی یخچال ها و فریزر ها هستند که اکثر خانواده ها از آنها استفاده می کنند گفت: میزان برق مصرفی این دستگاه ها در طول شبانه روز ، بین دو تا سه کیلووات ساعت متغیر بوده و ۳۰ درصد از برق مصرفی خانوارها مربوط به این لوازم می باشد.

سید بهروز کسائیان افزود: یخچال و فریزر متناسب با منطقه آب و هوایی به چهار دسته شامل؛ گرمسیری، نیمه گرمسیری، معتدل و نیمه معتدل تقسیم می شوند که این مشخصات در پلاک فلزی پشت این لوازم درج شده که می بایست با در نظر گرفتن شرایط آب و هوائی محیط زندگی ، آنها را بررسی نمود.

وی اضافه کرد: در هنگام خرید این دستگاه ها ، توجه به سیستم برفک آب کن اتوماتیک، دقت به برچسب انرژی با گرید بالا ، تعین مکان تراز و مسطح برای آنها و رعایت فاصله مناسب از لوازم گرمازا ، از جمله عوامل مهم در کاهش مصرف برق یخچال  و فریزر به شمار می رود.

گفتنی است: در مسابقه زیباترین جمله پیرامون مصرف بهینه برق "حسین کوثری" از شاهرود به عنوان برگزیده این مسابقه معرفی شده و همچنین در بخش خبری و اطلاع رسانی ، گزیده اخبار صنعت توزیع برق استان توسط "ریحانه عامری" ارائه گردید. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات