همدلی و همزبانی مدیران شهری و روستایی، عامل اساسی برای پیشبرد اهداف عالیه در شهرها و روستاها است

همدلی و همزبانی مدیران شهری و روستایی، عامل اساسی برای پیشبرد اهداف عالیه در شهرها و روستاها است

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در همایش روز شوراهای شهر و روستای شهرستان شاهین شهر و میمه که در فرمانداری شهرستان برگزار گردید ضمن تبریک تشکیل روز شوراهای اسلامی شهرو روستا گفت: شوراهای اسلامی همواره نیازها ، کمبودها و کاستی های موجود در شهر را با هماهنگی و همکاری بسیار خوب مدیران شهری و با یک تدبیر منطقی و اصولی برنامه ریزی نموده و برای رفع آنان تلاش و همت می نمایند.
وی در ادامه همدلی، همزبانی، همفکری و وحدت مدیران شهری و روستایی را عامل مهم و اساسی برای پیشبرد اهداف عالیه در شهرها و روستاها عنوان نمود.
عشقی اظهار داشت: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پس از دوره چهارم شوراهای اسلامی چالش ها و نکاتی را در قوانین و امور شوراها به رشته تحریر درآورده اند که امیدواریم با همت مسوولان کشوری این چالش ها مرتفع گردد.
شهردار شاهین شهر در بخشی از سخنان خود به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شاهین شهر اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه در این شهر زیرساخت های بسیار خوبی وجود دارد خوشبختانه با نظر استانداری اصفهان، شاهین شهر به عنوان شهر پایلوت هوشمند در استان انتخاب شده است و امیدواریم بتوانیم با بالفعل نمودن مولفه های یک شهر هوشمند، شاهین شهر را به عنوان یکی از شهرهای هوشمند در کشور و جهان معرفی نماییم.
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این همایش ضمن تبریک روز شوراها به تمام اعضای شوراهای شهرها و روستاها گفت: برگزاری همایش شوراهای اسلامی در روز تشکیل شوراها فرصت مناسبی برای بیان دغدغه های اعضای شوراهای اسلامی و انعکاس آن به مسوولان کشوری است.
وی در ادامه گفت: اعضای شوراهای اسلامی در هر شهر و دیاری به عنوان نمایندگان شهروندان عزیز تلقی گردیده و در این راستا برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاها و نیز رفاه حال مردم از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
گفتنی است در این همایش برخی از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به بیان نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات