امسال ۲۰ پارک محله‌ای در تبریز احداث می‌شود

امسال ۲۰ پارک محله‌ای در تبریز احداث می‌شود

به گزارش شهریار ، رسول موسایی در مراسم افتتاح پارک آنالار باغی و ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح منطقه ۱۰ با بیان این مطلب، اظهار داشت: سیاست کلی دوره اخیر شهرداری و شورای شهر اجرای پروژه های ویترینی نیست و بیشتر دنبال اجرای پروژه هایی هستیم که مشکلات شهروندان را حل کند.

او افزود: خدمات محله ای که در دوره اخیر به شهروندان ارائه می‌شود در تمام سال‌های اخیر بی سابقه است.

موسایی با تاکید بر اینکه شاید پروژه های اجرا شده در منطقه ۱۰ از نظر ریالی کم باشد، اظهار داشت: با این وجود این پروژه‌ها می‌تواند گره‌های بسیاری را از محلات باز کند که بسیار ارزشمند است.

قائم مقام شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود توسعه فضای سبز را یکی از برنامه های اصلی شهرداری در دوره اخیر خواند و افزود: در دوره اخیر کاربری‌های مسکونی تملک شده و به کاربری فضای سبز تغییر می‌کند.

او با بیان اینکه ساماندهی گورستان ستارخان را از برنامه‌های اصلی شهرداری منطقه ۱۰ است ادامه داد: این گورستان به یک کتابخانه یا پارک محله‌ای تبدیل خواهد شد.

موسایی ادامه داد: تعدادی از شهرداری های مناطق از نظر درآمد مشکل دارند و بر همین اساس تصمیم گرفته شده برای پروژه‌های آنها از مناطق بالادست تبریز معین انتخاب شود تا توزیع منابع مالی در سطح شهر عادلانه باشد.

قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه ۸۰ درصد پروژه‌های این منطقه در سال ۹۸ به مسیرگشایی مرتبط است گفت:  این پروژه ها در حالی اجرا می شود که با مشکل درآمد در شهرداری روبرو هستیم.

موسایی با تاکید بر اینکه شهرداری در دو سال اخیر کمترین میزان درآمد از ردیف تغییر کاربری را داشته است تصریح کرد: تبریز در گذشته به باغ شهر معروف بود اما امروز چیزی از آن باقی نمانده است.

او افزود: بر همین اساس در دو سال اخیر حتی برای درآمد هم اجازه تغییر کاربری را ندادیم و دنبال تملک باغات شهر و تبدیل آنها به پارک هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات