شهردار چناران با صدور پیامی سالروز تشکیل شوراهای شهر و روستا را گرامی داشت.

شهردار چناران با صدور پیامی سالروز تشکیل شوراهای شهر و روستا را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران،مهندس هادی بارویی با صدور پیامی نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها را به کلیه اعضای شورای اسلامی در شهرستان چناران، تبریک گفت.


من پیام بدین شرح است:

در سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا که بعنوان یک نهاد مدنی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاده شد و به یادگار برایمان باقی ماند، این روز خجسته را گرامی داشته و خدمات و تلاشهای بی وقفه اعضای معزز شوراها به مردم شهرستان را ارج می نهیم.

شوراها طبق ماهیت کارکردشان که با آرا مستقیم مردم انتخاب میگردند در فرایند تصمیم گیری برای موکلین خود در شهرها و روستا ها نقش مهم و بسزایی دارند، به گونه ایی که آبادانی و رونق حوزه های انتخابی آنان بعد از روی کار آمدن شوراها از روند روبه رشدی برخوردار شده است.

اکنون بعد از گذشت پنج دوره از عمر شورا و بعد از طی مسیر پر فراز و نشیبی که در این مدت شاهد بودیم به دلیل برخورداری از ماهیت مردمی و به پشتوانه همین آرا توانسته اند با وضع قوانین محلی نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حوزه های انتخابی خود بردارند.

به یقین باید گفت بعد از گذشت حدود بیست سال از شکل گیری این نهاد مردمی جایگاه و نقش شورا در فرایند تصمیم گیری شهرها و روستاها برکسی پوشیده نیست.

شهروندان خوب ما نیز بعد از شرکت در فرایند انتخابات شوراها و انتخاب افراد فرهیخته، شاهد خدمات گسترده اعضای معزز شورای شهر چناران که بواسطه انتخاب آگاهانه شما همشهریان گرامی سکان دار اداره شهرمان گردیده اند، هستند.

خدای متعال را شاکریم که این عزیزان با علم و آگاهی و بدور از هرگونه حاشیه در رشد و توسعه چناران، کمر همت بسته اند و لحظه ایی در مسیر خدمت به ولی نعمتان خود درنگ و تردید نمی کنند.

لذا اینجانب به نمایندگی از سوی شما همشهریان گرامی از زحمات و تلاشهای کلیه اعضای شورای شهر چناران صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و در سال مزین به «رونق تولید» از درگاه ایزد متعال خاضعانه طلب میکنم که در ادامه این مسیر دشوار، بیش از گذشته موفق و سربلند باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات