فعال شدن مجدد کارخانه های سازمان عمران و باز آفرینی شهری

شهردار کرمان در مراسم معارفه اعضای شورای سازمان عمران و کارآفرینی شهری عنوان کرد:
فعال شدن مجدد کارخانه های سازمان عمران و باز آفرینی شهری
خط تولید جدول«وت پرس» در سازمان عمران و باز آفرینی شهری راه اندازی می شود

شهردار کرمان در مراسم معارفه اعضای شورای سازمان عمران و کارآفرینی شهری، از راه‌اندازی خط تولید جدول «وت پرس» در سازمان عمران و کارآفرینی شهری شهرداری کرمان خبر داد.
به گزارش کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده با بیان اینکه در دوره‌ی جدید شهرداری و بر اساس چارت جدید، با ادغام دو سازمان عمران و سازمان بهسازی و نوسازی، سازمان جدیدی با عنوان سازمان «عمران و باز آفرینی شهری» راه اندازی شده است، افزود: سازمان عمران و بازآفرینی شهری از ظرفیت و توان بالایی برخوردار است و با توجه به تجهیزات و توان فنی که دارد، با اکثر واحدهای شهرداری تعامل و همکاری دارد.
وی با اشاره به اینکه این سازمان حدود۱۴ ماه است که توسط مهندس منوچهری مدیریت می‌شود، افزود: خوشبختانه با توانمندی و درایت وی ،۲۰ میلیارد بدهی قبلی در حوزه های مختلف این سازمان به صورت تهاتر پرداخت شد و کارخانه آسفالت سازمان عمران که مدتی تعطیل شده بود ،مجددا فعال گردید .
عالم زاده با اشاره به اینکه کارخانه تولید جدول این سازمان هم اکنون فعال است و شاهد میزان بالای تولیدات آن هستیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم به زودی خط تولید جدول «وت پرس» (جدول خیس متراکم ) که از کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری برخوردار است را خریداری و راه‌اندازی کنیم .

وی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب اعضای جدید سازمان عمران و بازآفرینی شهری، از اعضا خواست: طی سه ماه آینده برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و هم چنین تصمیمات در نظر گرفته در خصوص نوسازی ناوگان این سازمان را مشخص کرده و اعلام کنند.
عالم زاده خاطرنشان کرد: با توجه به توانمندی و تجارب ارزنده اعضای جدید این سازمان امیدواریم شاهد اقدامات خوب و جدی در این مجموعه در آینده ای نزدیک باشیم.
در ادامه مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی شهری با اشاره به اینکه سازمان عمران و باز آفرینی شهری از ادغام دو سازمان عمران و بهسازی و نوسازی ایجاد و راه اندازی شده است، به ارائه ی گزارشی کوتاه از عملکرد این سازمان طی ۱۴ ماه گذشته پرداخت.
منوچهری با بیان اینکه حدود ۷۰ دستگاه خودرو سنگین، نیمه سنگین و سبک در این سازمان به‌صورت غیر فعال وجود داشت، افزود: هم اکنون ۹۰ درصد آنها فعال و به چرخه ناوگان این سازمان برگردانده شده اند.
وی هم چنین از تعطیلی کارخانه های آسفالت، سنگ شکن و جدول این سازمان در سال های گذشته خبر داد و افزود: با حمایت و درایت های شهردار کرمان و معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار، این کارخانه ها فعال شده اند بطوری که روزانه شاهد تولید ۳۲۰۰ جدول هستیم.
وی از تولید یک میلیون و ۲۰۰ قطعه بتنی شامل جدول، نیوجرسی و... در سال گذشته توسط این سازمان خبر داد و به ۱۵ هزار متر جدول گذاری در سطح شهر در مدت یاد شده اشاره کرد.
منوچهری گفت: در سال گذشته همچنین قریب ۷۰ معبر آسفالت و ۱۵۰ معبر زیرسازی شد .
در ادامه این نشست ضمن اعطای احکام اعضای شورای سازمان عمران و باز آفرینی شهری، اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد به زودی بازدید از بخش های مختلف این سازمان جهت برنامه ریزی برای انجام فعالیت های مختلف در سال جاری و سال های آتی انجام شود .

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات